لیونل مسی می تواند به عنوان بازیکن آزاد بارسلونا را ترک کند/۵ مشتری دست به نقد

روزنامه گازتا دلا اسپورت در گزارشی از بندی در قرارداد لیونل مسی خبر داد که در ماه ژوئن می تواند به صورت رایگان باشگاه بارسلونا را ترک کند .

گاتزتا از ۵ باشگاهی نام می برد که می توانند برای به خدمت گرفت این ستاره اقدام کنند. اگر مسی بخواهد بارسا را ترک کند تیم های پاری سن ژرمن ، منچسترسیتی ، منچستر یونایتد ، یوونتوس و اینتر میلان تیم هایی هستند که می توانند او را جذب کنند.

درست است که این باشگاه ها حق ترانسفر نخواهند و مسی با توجه به بند قراردادش بازیکن آزاد خواهد بود اما دستمزد او خود یک هزینه بسیار زیاد است و گفته می شود دستمزد او در سال بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون یورو خواهد بود. روزنامه دیلی میل اما مقصد او را منچستر سیتی می داند و در گزارشی نوشت که حضور پپ گواردیولا سبب می شود که پیراهن آبی دومین پیراهن ورزشی باشد که بر تن لیونل مسی می رود.

مذاکرات برای تمدید قرارداد مسی با بارسلونا هنوز آغاز نشده است و درگیری او با آبیدال باعث شده تا پنج باشگاه فوق امیدوار شونند . در سپتامبر سال گذشته ، مسی در مصاحبه ای با SPORT اعتلام کرد که بند آزادی دارد اما او عجله ای برای مذاکره درباره شرایط جدید با بارسا ، ندارد.

بارسا پلن B دارد

گازتا همچنین می افزاید که اگر مسی بیش از تابستان پیش برود بارسلونا برنامه B را اجرا می کند ائ لاوتارو مارتینز و نیمار جونیور – دو امضا به عنوان جایگزینی مستقیم برای مسی و لوئیس سوارز به خدمت می گیرد

منبع :AS

لطفا با کلیک روی متن زیر عضو کانال تلگرامی بدون شوید

کانال تلگرام

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *