لیونل مسی پرده از راز ریش گذاشتنش برداشت


سایت بدون – نام لیونل مسی همیشه صفحه اول روزنامه‌های اسپانیا را تزیین کرده از وقتی فوق‌ستاره آرژانتینی درخشش در بارسلونا را شروع کرد اما این بار او با روزنامه «اوله» آرژانتین مصاحبه کرده و درباره خیلی از حاشیه‌های حرفه و زندگی‌اش حرف زده؛ حتی یک جای مصاحبه مسی توضیح می‌دهد چرا تصمیم گرفته ریش بگذارد :«خیلی وقت بود که ریشم را می‌زدم. از ژیلت استفاده می‌کردم و به من می‌گفتند ریشم را بزنم. وقتی قراردادم با آنها به پایان رسید تصمیم گرفتم که دیگر ریشم را نزنم. فکر می‌کنم در کوپاآمریکای ۲۰۱۶ در آمریکا بودیم. خیلی‌ها ریش داشتند، مثل من، کمی کوتاه‌تر یا بلندتر.»
کاپیتان بارسلونا بعد به زندگی‌اش بیرون از زمین فوتبال پرداخت و از سرگرمی‌هایی گفت که در دوران تعطیلات از آنها لذت می‌برد: «پادل خیلی دوست دارم. با پپه بازی می‌کنم و او واقعاً خوب بازی می‌کند. بازی‌اش کیفیت بالایی دارد، خیلی بازی نمی‌کنیم چون هر سه روز بازی داریم اما واقعاً دوستش دارم.»
مسی هم مثل همه از خوردن دستپخت مادرش لذت می‌برد، بیشتر از همه میلانزا که شباهت زیادی به شنیتزل دارد. مسی توضیح داد: «فکر می‌کنم به خاطر سسی است که برای روی غذا درست می‌کند. من خیلی می‌خورم اما از آنها که در خانه با آن سس مخصوص درست می‌کند. دیگران هم که دستپخت مادرم را خورده‌اند گفته‌اند واقعاً عالی است.»
بازی در بارسلونا همیشه برای مسی آسان نبوده و او وقتی خیلی کوچکتر بوده برایش سخت بوده که بین کاتالونیا و اسپانیا در تردد باشد. مسی گفت: «خیلی گریه می‌کردم. دلم می‌خواست به همان جایی برگردم که به آن تعلق دارم اما همزمان دلم نمی‌خواست. من، دوستان و ارتباطات زیادی را همزمان از دست دادم. حالا هر پسربچه ۱۳ ساله یک گوشی در دست دارد اما آن موقع اینطور نبود. گاهی وقت‌ها یک ساعت با تلفن حرف می‌زدم اما بعدها کار خیلی سخت شد و دیگر نمی‌توانستم دوستانم را حفظ کنم.»
منبع: مارکا

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل « پرسان پرسان برو هندوستان»

سایت بدون – هندوستان یکی از دورترین مقاصد تجاری ایرانی ها در دوران قدیم بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *