مارتین اسکورسیزی کدام بازیگر را ستایش کرد

مارتین اسکورسیزی کارگردان سرشناس آمریکایی شنبه شب گذشته به ستایش از بازیگر یکی از فیلمهایش پرداخت و بازی او را بی نظیر توصیف کرد.

سایت بدون -اسکورسیزی در چهل و ششمین جشنواره فیلم «تلوراید» آمریکا که از دیروز آغاز به کار کرد، روی سن و پیش از اکران فیلم داستان ازدواج Marriage Story ساخته نوآ بامباک، بازیگر اصلی آن آدام درایور را ستود. اسکورسیزی که سال ۲۰۱۶ با درایور فیلم «سکوت» Silence را کار کرده، درباره او گفت:« او بیش از آنچه بتوانید تصور کنید، بازیگر خوبی است. چه در صفحه نمایش تلویزیون اعم از تولیدات HBO و … و چه روی پرده بزرگ کارش عالی است». اسکورسیزی مشخصاً به بازی های او در فیلم های «بلکزمن»BlacKkKlansman که پارسال بابتش نامزد اسکار، بفتا و گلدن گلوب شد و «پترسون» ساخته جیم جارموش اشاره کرد که در آن با گلشیفته فراهانی همبازی بود.».

اسکورسیزی بعد از انداختن یکی از مدال های نقره جشنواره به گردن این بازیگر افزود:« او مثل اندرو گارفیلد دیگر بازیگر فیلم «سکوت» که نقش دو مبلغ مذهبی در قرن هفدهم را داشتند، چنان به نقش خود توجه داشت که به خاطر رسیدن به فیزیکی مناسب کاراکتر، ۵۱ پوند(بیش از ۲۳ کیلوگرم) لاغر کرد!».

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *