محمد صلاح- دژان لاورن؛ رفقایی که از هم دور می شوند

سایت بدون – خیلی دلم برایت تنگ می‌شود. تو را خیلی دوست دارم و بابت همه کارهایی که برایم انجام دادی، ممنونم.»
اینها حرف‌های محمد صلاح به دژان لاورن، دوست صمیمی و هم‌تیمی‌اش در لیورپول بود که از این تیم جدا شده و به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست.
انتقال این بازیکن کروات به روسیه به معنای پایان سه سال دوستی صمیمی با صلاح بود، رفاقتی که از تابستان ۲۰۱۷ که صلاح به لیورپول پیوست، شکل گرفت.
صلاح یک بار به شوخی گفت که دوستی آنها اشتباهی آغاز شده است. رفاقت آنها از ناهارهای اردوی ماربیا آغاز شد. لاورن در سال ۲۰۱۸ گفت: «از روز اول، حس می‌کردیم که صمیمی هستیم. ما زیاد درباره موضوعات مختلف حرف می‌زدیم و پیش‌زمینه ما هم شبیه به هم بود.
هر دو زندگی سختی در ابتدا داشتیم. اینکه کودکی‌ات در مصر بگذرد و هیچ چیزی نداشته باشی آسان نیست. من هم در کرواسی همین مشکل را داشتم و در کشورم جنگ بود. او حالا مانند فردی معمولی برخورد می‌کند. صحبت‌ها و فکر‌هایش عالی است. ما دوستان خوبی هستیم و با هم قهوه صرف می‌کنیم و شوخی می‌کنیم!»
به لاورن در دو فصل اخیر چندان بازی نرسید، و به دلیل فرم عالی جو گومز و یوئل ماتیپ و البته حضور ویرجیل فن‌دایک، او نیمکت‌نشین بود. سرخپوشان سرانجام تصمیم گرفتند او را بفروشند، و او با قیمت ۱۱ میلیون پوند به روسیه رفت.
هیچ‌کس نمی‌داند نبود لاورن چه تأثیری روی فرم صلاح برای فصل بعد خواهد گذاشت، اما او بی‌تردید تا چند ماه دلش برای بهترین دوستش تنگ خواهد شد.
چندین بار اسکرین‌شات‌های چت‌های آنها منتشر شده است و آنها به شوخی‌های گوناگونی با هم پرداخته‌اند. صلاح در ژانویه سال نو میلادی را به لاورن تبریک گفت، ولی کمی بعد مشخص شد که تبریک گفته تا از لاورن بپرسد که ساعت تمرین فردا کی است! صلاح اول نوشت: «سال نو مبارک رفیق»، و لاورن جواب داد: «ممنونم داداش، بهترین‌ها را در سال جدید برایت آرزو دارم، برایت سلامت و عشق آرزو می‌کنم». صلاح سپس جواب داد: «برای تو هم همین‌طور. راستی تمرین فردا کی است؟ من سال نو را تبریک گفتم چون می‌خواستم بپرسم که ساعت چند تمرین داریم! هنوز همان ساعت ۳:۳۰ است؟» لاورن این اسکرین‌شات را با فالوئرهایش به اشتراک گذاشت و نوشت: «آیا شما هم چنین رفیقی دارید؟»
یکی از خاطرات جالب آنها به زمانی برمی‌گردد که سوار هواپیما شده بودند تا به مادرید بروند و فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ را برگزار کنند. در آن هنگام، لاورن در هواپیما چند بار داد زد: «مو!» تا توجه صلاح را جلب کند و به او بگوید که دو صندلی خالی در کنارش است و او می‌تواند کنارش بنشیند.
اما دوستی آنها همیشه با خاطرات خوب همراه نبوده است. در ژانویه بود که آنها یک بازی تنیس روی میز انجام دادند که به مشاجره انجامید.
آنها در بازی پینگ‌پنگ بسیار رقابتی هستند و یک بار بازی آنها در ملوود بسیار مهیج شد. لاورن در سه ست برنده شد، اما بازی بسیار دراماتیک بود و هر دو طرف بارها به جرزنی پرداختند! حالا دیگر متأسفانه خبری از دیدارهای تنیس روی میز و کنار هم بودن در سفرهای تیمی نخواهد بود. این دو دیگر در هواپیما کنار هم نخواهند نشست، چرا که لاورن به کشور دیگری رفته است.
صلاح روز دوشنبه، و وقتی که لاورن عازم روسیه بود، به او گفت: «نمی‌دانم چه بگویم رفیق؛ حس من را در حال حاضر نمی‌دانی، اما واقعاً دلمان برایت خیلی تنگ خواهد شد. مخصوصاً من. تو بازیکنی باورنکردنی و دوستی عالی برایم بوده‌ای. دلمان برایت خیلی تنگ می‌شود. دلم برایت خیلی تنگ می‌شود و بسیار دوستت دارم.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *