مردم اظهار نظر کرده اند/اسکوچیچ بماند یا برود؟

سایت بدون – قصه ماندن اسکوچیچ در تیم ملی به قصه هزارویک شب تبدیل شده است.هر کسی نظری در این مورد دارد و چون زمان زیادی هم تا شروع رقابت‌های جام جهانی باقی نمانده دلهره‌ها دارد بیشتر و بیشتر می‌شود.
خیلی‌ها بر این عقیده هستند که با توجه به زمان باقیمانده بهتر است که اسکوچیچ سرمربی ایران باقی بماند چرا که او با بازیکنان و شرایط آشنایی کامل دارد و می‌تواند بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشد.
گروه دیگری هم در طرف مقابل هستند که اسکوچیچ را در حد و اندازه‌های نیمکت ایران برای حضور در جام جهانی نمی‌دانند. آنها بر این عقیده هستند که باید سرمربی بزرگتری روی نیمکت ایران بنشیند تا با این اتفاق شانس ایران برای صعود از مرحله گروهی افزایش پیدا کند.
این اتفاق در حالی افتاده است که مرکز افکارسنجی ایسپا در یک نظرسنجی به اطلاعات جالبی از نگاه افکار عمومی درباره دراگان اسکوچیچ و عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی دست یافته است.
مشروح نتایج این نظرسنجی‌ها درباره مباحث داغ و روز فوتبال ایران به این شرح است:
۳۷.۱ درصد از مردم فوتبال را دنبال می‌کنند!
۵۴.۵ درصد مردم جام جهانی را دنبال می‌کنند.
۶۶.۱ درصد از کل پاسخگویان امیدوارند ایران از گروه خود به مرحله بعدی صعود کند.
۴۹.۵ درصد با تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال (دراگان اسکوچیچ) مخالف و در مقابل ۳۹.۲ درصد با این تغییر موافق هستند. ۱۱.۳ درصد به این سؤال پاسخ ندادند.
۱۶.۹ درصد عملکرد اسکوچیچ را ضعیف ارزیابی کردند. ۱۲ درصد معتقدند عملکرد وی متوسط بوده و ۵۹.۶ درصد عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال را خوب ارزیابی نموده‌اند. ۱۱.۵ درصد هم گزینه نمی‌دانم را انتخاب کردند یا به این سؤال پاسخ ندادند.
۵۴.۱ درصد از کل پاسخگویان بیان کردند بهتر است سرمربی تیم ملی فوتبال، ایرانی باشد. این عدد برای افراد نمونه که پیگیر مسابقات فوتبال هستند ۴۶.۱ درصد است. در مقابل ۳۴.۱ درصد از کل پاسخگویان بیان داشتند بهتر است سرمربی تیم ملی فوتبال خارجی باشد. این عدد در بین کسانی که مسابقات فوتبال را دنبال می‌کنند، ۴۸.۳ درصد است.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *