مسی بهتر است یا مارادونا؟/فابیو کاناوارو جواب می دهد

سایت بدون – دیه گو مارادونا بهتر است یا لیونل مسی ؟ این سئوال از آن سئوال هاست که جوابی ندارد انگار ، هر کس به شکلی به این سئوال پاسخ می دهد اما فابیو کاناوارو بازیکنی که در مقابل هردوی آن ها بازی کرده اعتقاد دارد که درست است ، مسی بازیکن بسیار خوبی است و در صدر قرار دارد اما دیه گو مارادونا به دنیای دیگری تعلق دارد.

فابیو کاناوارو که در سال ۲۰۰۶ همراه با تیم ملی ایتالیا قهرمان جهان شد، زمانی که در نوجوانی به باشگاه ناپولی پیوست ، این شانس را داشت که همراه مارادونا در تیمی که دوبار قهرمان سری A شد حضور داشته باشد. کاناوارو بعدها وقتی پیراهن رئال مادرید برتن کرد مقابل لیونل مسی بازی کرد.

کاناوارو در هر دو موقعیت بازیکنی بوده که باید یک ستاره بزرگ را به عنوان یک مدافع مهار کند ، حالا از نگاه کاناوارو کدام بازیکن بهتری بوده؟ مارادونا یا مسی ؟


کاناورودر این باره به اسکای اسپرت گفت: “من به مسی بسیار احترام می گذارمبرای نسل جدید او یکی از بهترین هاست.اما مارادونا در دنیای فوتبال چیزی متفاوت بود . همه او را می زدند تا متوقف کنند . مسی خیلی خوب است ، آن بالا جا دارد اما مارادونا از دنیای دیگری بود
من هرگز او را با بازیکنان دیگر مقایسه نمی کنم. من پله را ندیدم اما مارادونا را تماشا کردم ، به مدت هفت سال همه بازی های او را دیدم ، مارادونا یکی از بهترین ها نیست ، او بهترین است .

فابیو کاناوارو را در پشت سر مارادونا می بینید

روبرتو آیالا ، یکی دیگر از کسانی که حضور کنار مسی و مارادونا را تجربه کرده اخیراً به فاکس اسپرت گفته:من کنار هر دو بازی کردم ،هر دو از غول های فوتبال هستند ، مسی هم وقتی هم بازنشسته شود از اوبه عنوان یک اسطوره یاد می شود اما این دو کاملا از هم متفاوتند ، مارادونا سرشار از هنر ناب بود و مسی یک گونزالس سریع است که توپ را در دو سانتی متری پاهای خود حمل می کند

منبع: سایت گل

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

یک دیدگاه

  1. حسنعلی نیکبخت

    البته مسی مسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *