معرفی اپلیکشن /Sweat یک مربی خصوصی در خانه

سایت بدون – با روی کار آمدن نسل سوم تلویزیون‌های اپل، محصولات نرم‌افزاری این شرکت دیگر به دو سیستم‌عامل آی‌اواس و مک‌اواس خلاصه نمی‌شود و حالا اپل‌تی‌وی هم به سبد محصولاتی که نرم‌افزارهای اختصاصی برای خود دارند اضافه شده است. اپل تی‌وی فقط یک گیرنده دیجیتال برای اتصال به شبکه‌های بین‌المللی تلویزیونی نیست و علاوه بر این کار، با تعداد زیاد اپ‌های اختصاصی‌اش، کاربرانی را جذب کرده است. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه اپ تناسب اندام Sweat است. اپی که به شما کمک می‌کند برنامه‌های تناسب اندام خود را جلوی تلویزیون و با کیفیت ۴k جلو ببرید. این اپلیکیشن فوق‌العاده که نسخه آی‌اواس آن هم وجود دارد، در نوع خود بی‌نظیر است.
Sweat برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند از اندام خود کاملا راضی باشند. شما با استفاده از این اپ یک مربی خصوصی در خانه دارید و می‌توانید جلوی تلویزیون بایستید و ورزش‌های خود را انجام دهید. 
اگر کنترل اپل تی‌وی، ساعت هوشمند یا گوشی آیفون خود را در جیب یا اطراف خود داشته باشید، می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری در مورد حرکات ورزشی خود داشته باشید. مثلا تعداد حرکات خود را بشمارید یا میزان سوزاندن کالری را محاسبه کنید. این اپلیکیشن به‌عنوان یک مربی خصوصی با برنامه غذایی، ورزش و…، سبک زندگی شما را تغییر می‌دهد. کافی است اپلیکیشن را روی گوشی، آیپد یا تلویزیون باز کنید تا اطلاعات دقیقی در مورد کالری سوزانده شده، اضافه وزن، ضربان قلب و وضعیت فیزیکی و سلامت خود مشاهده کنید. جالب این‌که Sweat از کنترل تلویزیون حتی به‌عنوان قدم شمار هم استفاده می‌کند و تعداد قدم‌های شما در خانه را در طول روز می‌شمارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *