معرفی اپلیکشن/VIMAGE برای ویرایش هنرمندانه عکس و ویدئو

سایت بدون – VIMAGE یک اپلیکیشن سرگرم‌کننده و البته کاربردی در زمینه ویرایش عکس و ساخت تصاویر سینماگراف. اگر با سینماگراف آشنا نیستید باید بگوییم که سینماگراف یک ترکیب تمام عیار از عکس و ویدئو است. یعنی شما می‌توانید به عکس‌هایتان جان بدهید. آنها را زنده و به یک عکس ویدئو تبدیل کنید. 
اثری هنری که مخصوص گوشی‌های هوشمند است. اگر می‌خواهید شناخت بهتری درباره این آثار هنری تازه روی کارآمده داشته باشید، هشتگ cinemagraph# را در اینستاگرام جست‌وجو کنید. اما چه چیزی اپلیکیشن VIMAGE را به یکی از اپ‌های برتر سال گوگل‌پلی تبدیل کرده است؟ آن هم درحالی که این تنها اپی نیست که این قابلیت را به شما می‌دهد که عکس‌هایتان را به سینماگراف تبدیل کنید. شاید یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های VIMAGE ارائه قابلیت‌های مخلتف و بسیار حرفه‌ای ویرایش عکس، آن هم به‌صورت کاملا رایگان باشد، زیرا نیاز نیست برای استفاده از افکت‌های مختلف و ویژه این اپ پولی پرداخت کنید. 
این اپلیکیشن به مدت یک سال در وضعیت بتا قرار داشت و شاید همین زمان طولانی آزمایشی باعث شده در حال حاضر پختگی بسیار چشمگیری داشته باشد. خروجی‌های این اپ در تمام ابزارهای دیگر مانند اینستاگرام یا حتی ذخیره در گالری کاملا قابل استفاده است تا بتوانید آثار هنری عصر نوین خود را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *