معرفی سریال /چگونه زندگی کردن با جان ویلسون

سایت بدون – این نگاهی توأم با دقت و کنکاشی عمیق در روش‌های عجیب زندگی مردم در شهرهای بزرگ امریکا است که نشان می‌دهد بعضی کارهای آنان چنان غیرطبیعی است که انگار به موجودات سایر سیارات تعلق دارند.

سرآمد این قبیل شهرها می‌تواند نیویورک باشد که با گردش در سطح آن می‌توانید هر چیز رایج یا غیررایجی را ببینید و هیچ چیز از مقابل چشم‌هایتان دور نماند. آمدن نام جان ویلسون در عنوان این سریال به این سبب است که او تهیه‌کننده اصلی و خالق آن است و اتفاقات از دیدگاه وی ترسیم می‌شود و او به بینندگان می‌گوید که چه باید کرد تا در شهرهای بزرگ موفق‌تر بود و اگر لازمه آن غیرعادی بودن باشد، باز هم غمی در کار نخواهد بود.

حسن این‌گونه برخوردها و داستان‌پردازی‌ها نگاهی کمیک و استعاره مانند به مسائل موجود است و تو گویی قطعاتی از زندگی‌های عجیب را در یک دستگاه جوک‌سازی ریخته و ادغامی از آن را مقابل بینندگان حیرت‌زده قرار داده‌اند. دیگر ویژگی این سریال به تصویر کشیدن تبعات بسط کرونا در جامعه امریکا و تأثیرگذاری آن روی روابط فردی و کارهای اجتماعی است تا تماشاگران بیشتر دریابند که برخی رفتارهای غریب مردم این کشور در عین پرهیز از این بیماری مهلک، خلاف منطق است و از این طریق است که این سریال که شبکه «HBO» آن را تهیه کرده، هم واقع‌گرا نشان می‌دهد و هم سوررئال و مختص جویندگان امور غیرمتعارف.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *