«من سیاه پوستم» آخرین ساخته رفیع پیتز در ایران روی پرده می رود(ویدئوی تریلر)

اکران فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» از هفته آینده در گروه هنر و تجربه آغاز می شود.
سایت بدون- فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» (Soy Nero) ساخته رفیع پیتز پس از چندین حضور بین المللی و نمایش در جشنواره های مختلف قرار است از پنجشنبه (۱۵ آذرماه) ساعت ۱۶ در گروه هنر و تجربه روی پرده رود.
این فیلمساز با ساخت «من سیاه پوستم» از حق مسلم مردم این کشورها دفاع کرده و بى عدالتى امریکا را که قانون (Green Card Solders) یا (سربازان کارت سبز) نام دارد را زیر سؤال برده و از آن انتقاد کرده است.
نکته جالب اینکه «من سیاه پوستم» در میان جامعه منتقدان سینمایی آمریکا با استقبال خوبی مواجه شده و با توجه به مضمون انسانی آن بسیاری از نمایش عمومی این فیلم حمایت کرده اند.


داستان «من سیاه پوستم» با فیلمنامه ای از رازوان رادولسکو و رفیع پیتز در مورد یک جوان مکزیکى است که بیشتر عمرش را در آمریکا گذرانده و هنگامى که براى دیدن مادرش به مکزیک می آید اجازه بازگشت به امریکا را ندارد. او مانند بسیارى از مکزیکى ها بارها سعى می کند تا از دیوار بلندى که مکزیک را از ایالت کالیفرنیا جدا کرده بگذرد و سرانجام نیز موفق می شود. این جوان براى ماندن در آمریکا تنها یک راه پیش روی خود دارد.
خدمت سربازى و راهى میدان جنگ شدن با نوید اینکه در پایان کارت سبز بگیرد. غافل از اینکه مانند بسیارى از همنوعانش که سال ها راهى میدان هاى جنگ شده، بسیارى کشته، بسیارى با نقص عضو بازگشته اند. آنان در نهایت نیز هرگز کارت سبز دریافت نخواهند کرد زیرا شماره کارت ملى آمریکا را ندارند… .

Image result for Soy Nero

مطلب پیشنهادی

فیلم های سینمایی که دنیا را تغییر دادند/ به سوی دنیای برتر

سایت بدون – برخی از فیلم ها برای سرگرمی ساخته شده اند. کمی پاپ کورن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *