مهاجم استقلال چرا دوره فشرده زبان می بیند؟/ قائدی در آستانه پرواز

سایت بدون – تماشای مهدی قائدی در همین اندک زمانی که استقلال کارش را آغاز کرده برداشتی جز این به ذهن متبادر نمی‌سازد که او آماده‌ترین و باانگیزه‌ترین بازیکنی است که در تمرینات آبی‌ها حضور دارد. مهدی بیش از دیگر هم‌تیمی‌هایش قبراق و سرزنده است و بیشتر از همه آنها برای شروع دوباره لیگ لحظه‌شماری می‌کند. موقعیت طلایی برای رسیدن به آقای گلی، انگیزه حضور در لیست بعدی تیم ملی و مهم‌تر از همه اینها ترانسفر به تیم‌های اروپایی برای شماره ۱۰ جذابیت‌های بسیاری به‌همراه داشته تا با وجود تعطیلی طولانی با آمادگی ایده‌آل گام به میدان تمرین بگذارد.
قائدی چه از لحاظ بدنی (تمرینات اختصاصی) و چه در کارهای تاکتیکی (تمرینات گروهی) از فرمی ایده‌آل و بسیار امیدوارکننده برخوردار است. گرچه تداوم این آمادگی ممکن است در نهایت برای استقلال غم‌انگیز تمام شود؛ بخصوص هوادارانی که دوست ندارند کوچ دوباره ستاره‌های خود را ببینند، اما مگر می‌شود مهدی را با این همه پیشرفت محسوس برای یک فصل دیگر در استقلال دید؟!
درخشش قائدی در همین ایامی که از لیگ نوزدهم گذشته او را در صدر ترانسفرهای قطعی فصل بعد قرار داده و همین حالا که هنوز لیگ نوزدهم به پایان نرسیده و همه تحرکات نیز تحت‌الشعاع شیوع ویروس کرونا قرار گرفته، صحبت از یک پیشنهاد اغواکننده از قطر به میان می‌آید، همچنین پیشنهادهایی از لیگ هلند و بلژیک. بالطبع قائدی نیز دوست دارد برای پیشرفت و کسب تجربیات بیشتر مسیر فوتبالش را تغییر دهد که در این میان شاید استقلال بیشترین لطمه را از جدایی احتمالی ببیند و دوباره ستاره‌ای را از دست بدهد، اما نباید سود حاصل از این جدایی را نیز از ذهن دور نگه داشت بخصوص اگر پای ترانسفر به تیم‌های عربی در میان باشد که تکنیک جذب‌کننده این بازیکن دست مدیران استقلال را باز می‌گذارد تا در مقابل تیم‌های عربی طلب دریافت حق ترانسفری چشمگیر را داشته باشد.
در این ایام که لیگ تعطیل بود مهدی قائدی در کلاس‌های زبان انگلیسی نیز شرکت کرد تا قدری با دیالوگ‌های روزمره خو بگیرد و با زبان انگلیسی آشنا شود. حضور مهدی در این کلاس را می‌شود نشانه‌ای قطعی از جدایی‌اش دانست وگرنه چه دلیلی دارد بازیکنی تا این اندازه به حضور در کلاس درس از خود علاقه نشان دهد و در ایامی که لیگ به‌دلیل شیوع کرونا تعطیل بود از این فرصت طلایی نهایت بهره را ببرد و با معلم خصوصی کار کند؟! 
آری، برنامه مهدی قائدی برای ماه‌های آتی جدایی از استقلال است و به‌نظر می‌رسد مدیران استقلال باید خود را آماده انتخاب جانشینی برای این بازیکن کنند تا استقلال لطمه کمتری به‌لحاظ فنی از فقدان چنین بازیکنی ببیند. البته این جدایی محصور به قائدی نیست و احتمالاً استقلال شیخ دیاباته را هم از کف خواهد داد و این ارسلان مطهری است که از جمع ۳نفره مهاجمان گلزن کنونی در استقلال باقی خواهد ماند.
تکمله: به عکس مهدی قائدی خوب نگاه کنید. عضلات او دیگر شکنندگی سال‌های ابتدایی حضورش در استقلال را ندارد. عضلات پیچیده‌شده در هم به قائدی این امکان را می‌دهد که در فوتبال سخت اروپا نیز دوام بیاورد. تفاوت‌های ظاهری در قائدی کاملاً آشکار شده است

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *