مهاجم جدید استقلال، یکی مثل دیاباته یا یکی بهتر از دیاباته؟!



سایت بدون -ندره استراماچونی، فقدان مهاجم گلزن در تیمش را بیش از هر زمان دیگری احساس کرده است. سرمربی استقلال می‌داند تیمش با این بازیکنان شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیایی فصل آتی هم ندارد و باید با اضافه کردن گزینه‌ای ایده‌آل تیمش را تقویت کند. در همین راستا سرمربی استقلال نام گزینه‌های مورد نظرش را به باشگاه داده تا هرچه زودتر د راستای جذب گزینه‌اش اقدام کنند. اینکه مهاجم مد نظر آقای سرمربی چه کسی است هنوز روشن نشده، یارگیران در باشگاه استقلال هم تلاش می‌کنند درخفا ماجرا را پیش ببرند تا آن بازیکن به تهران بیاید.
اینکه گزینه مورد پسند آقای سرمربی از عیار کافی برای برآورده سازی انتظارات برخوردار است، خود یک مسأله پیچیده و مهم است و مشخص نیست فردی که از سوی استراماچونی انتخاب شده آیا عیار کافی را داشته باشد یا خیر.
 استراماچونی هنوز بابت جذب شیخ دیاباته با انتقادهایی مواجه است و این بازیکن نتوانسته انتظارات را در خط آتش استقلال برآورده سازد. مصدومیت‌های پی در پی شیخ خود یکی از دلایلی است که دایره انتقادها را گسترش داده است. به همین دلیل انتخاب تازه سرمربی ایتالیایی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود و این بار هم اگر بازیکن مد نظر آقای سرمربی نتواند موتور گلزنی استقلال در خط آتش را روشن کند، دایره انتقادها گسترش خواهد یافت و استراماچونی هم به جمع آنهایی خواهد پیوست که در کوچک کردن استقلال این فصل نقش ایفا کرده است.
بی‌هیچ پیشداوری البته در انتظار روشن شدن تکلیف این موضوع خواهیم بود. روزی که مهاجم جدید بیاید و با استقلال قرارداد منعقد کند. هرچند که جذب بازیکنی که اکنون در عضویت تیمی نیست نیز از همین حالا می‌تواند دستمایه انتقاد‌های تازه باشد به این دلیل که باشگاه استقلال بعد از پایان زمان نقل و انتقالات فقط مجاز به جذب بازیکن آزاد است. بازیکن آزاد هم یعنی بازیکنی که تیم ندارد و نتوانسته با باشگاهی قرارداد جدید منعقد کند!

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *