مهران غفوریان در مسیر‌تجربه‌های غیرکمدی

بازیگر آثار کمدی قصد دارد اولین سریال خود را ویژه نمایش خانگی در ژانر درام بسازد

مهران غفوریان تازه‌ترین چهره‌ای است که قصد دارد وارد نمایش خانگی شود و اولین سریال خود را ویژه این مدیوم جلوی دوربین ببرد. او این خبر را در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «پشت صحنه» اعلام کرده و گفته است که این مجموعه درام و غیرکمدی خواهد بود. البته که این سریال اولین تجربه غفوریان در نمایش خانگی است، اما او پیش از این هم تجربه کارگردانی سریال داشته است. سریال‌سازی در تلویزیون مهران غفوریان بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود، اما او در زمینه کارگردانی هم فعالیت کرده و تاکنون سه سریال «این چند نفر»، «زیر آسمان شهر» و «همسایه‌ها» را در تلویزیون ساخته است. مجموعه «زیر آسمان شهر» که سال ۸۰ از شبکه سه پخش می‌شد، در زمان پخش مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت و جزو سریال‌های محبوب تلویزیون به حساب می‌آید. این سریال به دلیل استقبال مردم تا فصل دوم و سوم هم ادامه یافت، اما ادامه آن به اندازه فصل اول مخاطبان را راضی نکرد. سریال «همسایه‌ها» آخرین تجربه کارگردانی غفوریان است که سال ۹۵ روی آنتن رفت و اثر ضعیفی در کارنامه اوست.

اولین سریال غیرکمدی غفوریان

مهران غفوریان پیش از این با مجموعه‌های کمدی آیتمی مانند «شوخی کردم» و «عطسه» ساخته مهران مدیری و سریال «سیگنال موجود است» به کارگردانی مهدی مظلومی، تجربه حضور در نمایش خانگی را داشته است. او اکنون قصد دارد اولین سریال خود ویژه این مدیوم را بسازد. این مجموعه برخلاف دیگر آثار او کمدی نیست و ساخت یک سریال غیرکمدی چالش متفاوتی برای این بازیگر خواهد بود. طبق توضیحات او، این مجموعه فعلا در مرحله نگارش است و نوشتن فیلمنامه آن هشت ماه زمان خواهد برد. سعید هوشیار که سابقه همکاری با غفوریان را در سریال «همسایه‌ها» دارد و جزو گروه نویسندگان «عطسه» و «در حاشیه ۲» بوده  است نویسندگی این سریال را برعهده دارد.

در انتظار «قورباغه»

مهران غفوریان پس از سال‌ها فعالیت در زمینه کمدی و ایفای نقش کاراکترهای طنز، به زودی با سریال غیرکمدی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، در نمایش خانگی دیده خواهد شد. با توجه به فضای معمایی، اکشن و جنایی که «قورباغه» دارد، طبیعتا شاهد یک نقش و شاید بازی متفاوت از مهران غفوریان باشیم. او قرار است در فیلم «آهک زنده» به کارگردانی رامیار مُشایی هم بازی کند و در سینما نیز بار دیگر چالش حضور در یک اثر غیرکمدی را تجربه کند. غفوریان پیش از این در فیلم «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی هم نقشی منفی و جدی را بازی کرده بود، اما این فیلم توقیف شده و به اکران نرسیده، بنابراین انتشار سریال «قورباغه»، فیلم «آهک زنده» و ساخت اولین سریال غیرکمدی در نمایش خانگی، اتفاقات مهمی پیش روی غفوریان هستند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *