مهناز افشار و تیم ملی بانوان ؛یک سلبریتی و یک هدف(ویدئو)

سایت بدون -تیم‌ملی فوتبال بانوان در دومین بازی تدارکاتی خود در ورزشگاه آرارات به مصاف بلاروس رفت و درنهایت ٢ بر یک شکست خورد. اتفاق جالب و مهم در حاشیه این مسابقه حضور مهناز افشار، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون روی سکوها بود. او در کنار سایر تماشاگران زن به تشویق ملی‌پوشان فوتبال ایران پرداخت و بعد از مسابقه هم با توییت‌های خود سروصدای زیادی به پا کرد. انتشار تصویر مهناز افشار درحال طبل‌زدن در قامت یک لیدر بازتاب‌های زیادی داشت.
او با انتشار این عکس نوشت: «این بازی هم تمام شد. اما حرفم با شماست شمایی که فقط درحال غرزدن هستی و به زمین و زمان ایراد می‌گیری، کاش امروز بودی و بچه‌ها رو تشویق می‌کردی!»
مهناز افشار که بارها در کنار فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های دختر ایران حاضر شده و به حمایت از آنها پرداخته، ارتباط خوبی با بازیکنان تیم‌های ملی دارد و به نوعی بلندگوی آنها برای فریادزدن برخی از مشکلات شده است. این بازیگر سینما در اظهارنظرهایی دیگر هم به مشکلاتی که تیم‌ملی فوتبال بانوان با آنها دست‌وپنجه نرم می‌کند، پرداخته است: «در آخر مربی تیم گفت جنس لباس بچه‌ها استاندارد نیست. تیم‌ملی نیاز به اسپانسر دارد. مریم ایراندوست عزیز مربی تیم ملوان پست غم‌انگیزی در اینستاگرام منتشر کرده. از فدراسیون در ارتباط با زنان ورزشکارمان درخواست حمایت بیشتری می‌کنم.»
حالا دیگر به صورت واضح مهناز افشار به جزییات فوتبال بانوان هم وارد شده و گویا عزم خود را جزم کرده تا بتواند گرهی از مشکلات دختران فوتبالیست کم کند. البته او توضیح داده که بحث حمایت از فوتبال زنان با ماجرای ورود زنان به ورزشگاه کاملا متفاوت است و نباید این ٢ بحث را به هم ربط دهیم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *