مورد عجیب ماریو بودیمیر در پرسپولیس/گلساز ۱۹۳ سانتی متری

سایت بدون- ماریو بودیمیر خرید عجیبی برای پرسپولیس بود. این مهاجم یک متر و ۹۳ سانتیمتری قرار بود مشکل سرزنی در خط حمله پرسپولیس را برطرف کند اما حالا به شکلی کاملا متفاوت، در بازی با پا موفق عمل می‌کند.
بودیمیر با وجود قد بلندش تا اینجای کار کارنامه خوبی در نبردهای هوایی نداشته و هر بازی به صورت میانگین فقط یک نبرد هوایی را می‌برد. در عوض روی زمین کاملا مسلط است و تنها گلش در لیگ قهرمانان آسیا را هم با شوت پای راست زد. جالب‌تر اینکه بودیمیر به‌عنوان یک گلزن به پرسپولیس پیوست اما یک گل‌ساز موفق نشان داد. درست است که او در لیگ برتر برای پرسپولیس گل نزده اما در عوض پایه‌گذار دو گل بوده و یک پنالتی هم گرفته است.
او در بازی با صنعت‌نفت با یک سانتر دقیق پاس تک گل پرسپولیس را به علیپور داد. در بازی پنجشنبه با پیکان هم یک پنالتی گرفت که علیپور آن را گل نکرد و در دقایق پایانی با پاسی دقیق فرصت زدن گل دوم را در اختیار او گذاشت.
نقش ماریو بودیمیر در پرسپولیس فعلا مکملی برای علی علیپور است. بازیکنی که گل نمی‌زند و برای هر شوت داخل چارچوب، به دو تا ۹۰ دقیقه کامل نیاز دارد! با این حال او در زمانی کمتر از این برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت می‌سازد. به طوری که دو گل از ۴ گل علیپور در نیم‌فصل دوم حاصل پاس‌های دقیق این مهاجم کروات بوده است.
بودیمیر هنوز برای پرسپولیس گل نزده اما تاثیرگذاری در تیم برانکو را به خوبی یاد گرفته است. شاید اگر علیپور از پنالتی که بودیمیر گرفت استفاده می‌کرد، به لطف هم‌تیمی جدیدش جدی‌ترین رقیب خود در جدول گلزنان یعنی کی‌روش استنلی را هم پشت سر گذاشته بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *