مژده نائومی واتس به هواداران سریال«بازی تاج و تخت» /این بار نا امید نمی شوید

نائومی واتس به علاقه مندان «بازی تاج و تخت» وعده داد پیش‌درآمد این سریال بر خلاف فصل آخر آن ناامیدشان نخواهد کرد!

سایت بدون –  این ستاره ۵۱ ساله سینمای آمریکا و نامزد دو جایزه اسکار که قرار است بزودی در پیش‌درآمد سریال «بازی تاج و تخت» بازی کند، به دوستداران این سریال گفت اتفاقات مأیوس کننده ای که در سری آخر آن افتاد، به هیچ وجه در پیش‌درآمدش تکرار نخواهد شد. اشاره او به فیلمنامه دن ویس و دیوید بنیوف برای فصل آخر سریال است که با انتقادات بسیاری مواجه شد.

او به آسوشیتدپرس گفت:« فیلمنامه پیش درآمد این سریال مرا بسیار هیجان‌زده کرده و همه موهای تنم را سیخ می‌کند؛ فیلمنامه ای بشدت هراس‌انگیز و هیجان‌آور. خب بله، این چند وقت اخیر همه مطالب و اخبار در دنیا به نوعی به «بازی تاج‌وتخت» مربوط بود؛ تمام تبلیغات تجاری تلویزیونی، همه مقالات و … . در واقع همه تلاش کردند به نوعی از این کارناوال عقب نمانند. همین مسئله قضیه را ترسناک می کند!  با این وجود امیدواریم که هواداران با سریال جدید همراهی کنند و نکات تازه و جذابی در این دنیا بیابند و به نظر من در این باره ناامید نخواهند شد، چون گروه فوق‌العاده‌ای گرد هم جمع شده‌اند».

شنیده می شود فیلمبرداری پیش‌درآمد این سریال اخیراً به سفارش شبکه‌ HBO در ایرلند شمالی آغاز شده است.

داستان و اتفاقات سریال پیش درآمد هزاران سال پیش از اتفاقات سریال اصلی و در در دوران طلایی عصر قهرمانان روی می دهند؛ یعنی در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس.

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *