ناکامی دختر اسرار آمیز لوک بسون در آمریکا

DSC08369.jpg

سایت بدون – لوک بسون ۶۰ ساله، کارگردان مشهور فرانسوی بار دیگر در آمریکا شکست خورد!

بنا به نوشته لوفیگارو، تازه ترین فیلم لوک بسون «آنا» Anna که به تازگی از چهارشنبه ۲۱ ژوئن، برای نخستین بار در آمریکا در ۲۱۱۴ سالن به نمایس عمومی درآمده، با شکست تجاری سنگینی روبرو شده است. لوک بسون که بسیار عاشق آمریکا و سینمای هالیوود است، تاکنون چند فیلم در آنجا ساخته؛ هر چند یکی از سرمایه گذاران اصلی فیلم، کمپانی فرانسوی اروپا کورپ است که مالکیت آنرا در اختیار دارد. وی قبلاً با فیلمهای «لئون» و  «والرین و شهرهزار سیاره» نیز تلاش کرده بود جای مناسبی در پهنه سینمای امریکا برای خود باز کند، اما فیلم ماقبل آخرش هم با شکست سنگینی روبرو شد و کمپانی خود را تا نزدیک ورشکستگی کامل پیش برد.

او روی فیلم جدیدش «آنا» بسیار حساب باز کرده بود. طبق معمول این فیلم نیز یک اکشن پرحادثه است و داستان یک زن ۲۴ ساله جوان روسی و اسرار آمیز را روایت می کند که هم جاسوس است و هم مدل و هم قاتلی حرفه ای.

به گزارش بانی فیلم، فیلم «آنا» در ۱۰ روز اول شش میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش کرده که به روایت مجله آمریکایی، فروش بسیار ناامید کننده ای است. بودجه ساخت فیلم بیش از سی میلیون دلار بوده است. فیلم مذکور قرار است از دهم ژوییه، چهارشنبه آینده در فرانسه اکران شود. در این فیلم ساشا لوس، هلن میرن و لوک اوان بازی داشته اند. تشابه ماجرای فیلم به عروسک روسی جالب توجه است که هرچه لایه های آنرا باز میکنی، عروسک دیگری درونش نهفته است. فیلم در کشورهای گوناگونی همچون روسیه، فرانسه، ایتالیا  و … فیلمبرداری شده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *