ناگفته‌های زندگی متیو مک‌کانهی منتشر می‌شود

سایت بدون – متیو مک‌کانهی دیرور اعلام کرد نخستین کتاب خاطراتش را نوشته و در حالی که کتابش پاییز منتشر می‌شود، از حالا می‌توان آن را پیش‌خرید کرد.

متیو مک‌کانهی بازیگر آماده است تا با نخستین کتاب خود با عنوان «چراغ‌های سبز» خوانندگان را به سفری در زندگی‌اش ببرد.

این برنده جایزه اسکار چهارشنبه در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد نخستین کتاب خاطراتش را که توسط انتشارات کراون پابلیشینگ منتشر شده، حالا می‌توان پیش‌خرید کرد و الهام آن نوشته‌های شخصی او در تمام طول عمرش بوده است.

مک‌کانهی در ویدیویی که ضبط کرد گفت: «از وقتی که نوشتن را یاد گرفتم دفتر خاطرات نگه می‌دارم. هر چیزی را نوشتم که هیجان‌زده‌ام کرد، ناامیدم کرد، باعث شد بخندم، باعث شد گریه کنم و باعث شد فکر کنم که چه چیزی شب‌ها بیدارم نگه می‌دارد. ۲ سال پیش این شجاعت را پیدا کردم که تمام آن خاطرات را جمع کنم و ببینم چه چیزی دارم و در نهایت با یک کتاب بازگشتم» و یک نسخه فیزیکی از کتاب جدیدش را نشان داد. روی جلد کتاب پرتره‌ای سیاه و سفید از این بازیگر نقش بسته است.

او گفت به این دلیل چنین نامی را برای کتابش انتخاب کرده چون «داستانی درباره این است که چطور من در زندگی چراغ سبزهایی گرفتم و همه‌مان می‌توانیم بگیریم. چراغ‌های زرد و قرمز را دوست نداریم چون وقت‌مان را می‌گیرند. وقتی می‌فهمیم همه‌شان در نهایت سبز می‌شوند، ضرب‌آهنگ‌شان آشکار می‌شود. اینجاست که زندگی تبدیل به یک شعر می‌شود و شروع می‌کنیم به درک کردن اینکه چه چیزی می‌خواهیم و به چه چیزی نیاز داریم.»

مک‌کانهی در بیانیه‌ای که درباره کتاب منتشر کرده آن را «آلبومی از داستان زندگی من تا اینجا» خوانده و گفته تجربه ۵۰ سال از چیزهایی که دیده و احساسات و افتخارات و شرمساری‌هایش است.

او گفت: «امیدوارم دارویی باشد که طعم خوبی دارد، دو تا آسپیرین به جای درمانگاه رفتن، یک سفینه فضایی به مریخ بدون نیاز به گواهی پرواز، به کلیسا رفتن بدون نیاز به دوباره متولد شدن و خندیدن بدون اشک ریختن.»

این کتاب رسماً بیستم اکتبر ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و وارد شبکه فروش می‌شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *