نتفلیکس زندگی خصوصی کریستیانو رونالدو را به تصویر می‌کشد/«من جورجینا هستم» از ۷ بهمن


سایت بدون – چند سالی است که توجه شرکت‌های بزرگ فیلم‌سازی و تلویزیون‌های معروف امریکایی به فوتبال بیشتر از همیشه شده. در ۲، ۳ سال اخیر مستندهای ورزشی زیادی از طریق شبکه اشتراک فیلم نتفلیکس پخش شده که بیننده‌های میلیونی داشته. معروف‌ترینش شاید مستند چندقسمتی «آخرین رقص» بود که به اتفاقات تیم شیکاگو بولز در دهه نود و قدرت گرفتن مایکل جوردن می‌پرداخت. سریال-مستندهای «همه یا هیچ» هم از جمله پروژه‌های موفق دیگر این شبکه است که موفق شده دوربین را به رختکن باشگاه‌هایی نظیر یوونتوس، منچسترسیتی و تاتنهام ببرد و از زاویه‌ای دیگر فوتبال را برای بینندگان روایت کند.
حالا قرار است بزودی این شبکه زاویه دیدش به فوتبال را کمی فراتر ببرد. این بار قرار است ماجرای یک فوتبالیست معروف از نقطه نظر نامزدش روایت شود. مستند-برنامه زندگی جورجینا رودریگز که به‌صورت سریالی پخش خواهد شد و حاشیه‌های زندگی او و کریستیانو رونالدو را به تصویر خواهد کشید. پروژه‌ه‌ای که خیلی‌ها می‌گویند احتمالاً چیزی شبیه به «کارداشیان‌ها» می‌شود که به زوایای خصوصی زندگی این خانواده می‌پرداخت.
نتفلیکس به تازگی اعلام کرده قرار است اولین قسمت این برنامه روز ۲۷ ژانویه (۷ بهمن ۱۴۰۰) منتشر شود. این موضوعی است که نامزد کریستیانو رونالدو هم آن را تأیید کرده و حالا جزییات اندکی از اولین قسمت این مستند به بیرون درز کرده است.

ماجرای قسمت اول
در اولین قسمت این برنامه، نامزد ۲۷ ساله و آرژانتینی رونالدو از روز‌های سخت حضورش در مادرید می‌گوید. او به این مورد اشاره می‌کند که پول لازم برای پرداخت هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی نداشته و مجبور بوده در زمستان از سرما یخ بزند و در تابستان «کباب» شود! جورجینا می‌گوید: «زمانی که به مادرید رسیدم شرایط بسیار سخت بود. خیلی دنبال یک آپارتمان با قیمت ارزان گشتم. نهایتاً جایی نصیبم شد که یک انباری بود و ماهیانه ۲۵۰ پوند بابت اجاره‌اش می‌پرداختم. آنجا زمستان از سرما یخ می‌زدم و در تابستان از گرما می‌پختم. زندگی من روزی تغییر کرد که کریستیانو رونالدو را دیدم.»
او در این قسمت اشاره‌ای هم به خیابان مشهور «سرانو» در مادرید کرده و با یادآوری روزگاری که در یکی از مغازه‌های این خیابان فروشندگی می‌کرد، گفته است: «قبلا در سرانو کیف دستی می‌فروختم اما حالا خودم کلکسیونی از کیف دارم».
قرار شده در قسمت‌های بعدی این سریال، جورجینا با خودروهای اسپورت رونالدو یک قسمت و بعد با باله، حرفه مورد علاقه‌اش هم یک بار دیگر علاقه‌مندان به زندگی خودش را شوکه کند.

نتفلیکس چه می‌گوید؟
برنامه «من جورجینا» هستم، فیلمی ۶ قسمتی است که قسمت اول آن روز ۲۷ ژانویه به مناسبت بیست‌وهشتمین سالگرد تولد جورجینا رودریگز منتشر می‌شود.
نتفلیکس هم با معرفی این برنامه در شبکه‌های مجازی‌اش کاری کرده تا بسیاری به یاد برنامه معروف کارداشیان بیفتند که از طریق همین رسانه پخش شد. در بخشی از معرفی این برنامه، تهیه‌کنندگان نتفلیکس می‌گویند: «ما کل روز‌ها را با جورجینا سپری کرده‌ایم و واقعیات دوست داشتنی، آرزوها، تمایلات و زیر و بم زندگی او را به تصویر کشیده‌ایم. در این قسمت‌ها واقعاً می‌دانیم جورجینا رودریگز واقعی کیست. ۲۷ ژانویه، ما جنبه شخصی‌تر زندگی او در کنار پرتره‌ای احساسی از زنی که پشت عکس‌ها، استوری‌های اینستاگرام و تیتر رسانه‌ها پنهان شده است را ترسیم کرده‌ایم.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *