نظر نیکول کیدمن درباره سری سوم «دروغهای کوچک بزرگ»

https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/d5b7e4f53bbfedcc18d501ded93811cf

سایت بدون -نیکول کیدمن گردهمایی بازیگران را برای حضور در دنباله احتمالی جدیدی برای سریال «دروغهای کوچک بزرگ» دشوار می داند. او همچنین فکرنمی کند که سری سوم بتواند چیز جذابی از آب درآید!
به گزارش بانی فیلم به نقل از ورایتی، در حالی که فصل دوم سریال درام جنایی و معمایی «دروغهای کوچک بزرگ» قرار است در سال آینده میلادی روی آنتن رود و از فصل یک آن هم استقبال خوبی صورت گرفت، نیکول کیدمن درباره احتمال ساخت دنباله آن نظر مساعدی ندارد.
او گفته:«با اینکه همه ما علاقه مند به ساخت ادامه دیگری برای این سریال هستیم، ولی فکر میکنم جمع شدن دوباره این تیم برای ساخت فصل سوم بشدت دشوار باشد».
در فصل دوم این سریال، مریل استریپ هم که ابراز تمایل کرده بود در آن بازی کند، در نقش مری لوئیس رایت به شهر رمز آلود داستان سفر می کند تا به جست و جوی دلیل مرگ نوه اش پری(الکساندر اسکارزگارد)بپردازد.
کیدمن درباره استریپ می گوید:«درباره آمدن مریل استریپ برای فصل سوم فکر می کنم او بیاید. حدس میزنم اگر قضیه را بشنود راضی به حضور در فصل سوم شود. ما همکاری خوبی داشتیم و او ما را در این سریال بخوبی حمایت می کرد». فصل اول این سریال از کتابی با همین نام نوشته لیان موریارتی ساخته شد و کارگردانی را دیوید ای کلی به عهده داشت.
فصل اول سریال «دروغ های کوچک بزرگ» سال ۲۰۱۷ از شبکه HBO پخش شد و در شصت و نهمین مراسم امی ۸ جایزه گرفت. این سریال همچنین در مراسم گلدن گلوب امسال به عنوان بهترین سریال کوتاه تلویزیون، بهترین بازیگر زن (نیکول کیدمن)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (الکساندر اسکارزگارد) وبهترین بازیگر نقش مکمل زن (لورا درن) موفق به دریافت جایزه شد.
فصل دوم سریال قرار است در هفت قسمت پخش شود.
تمرکز داستان سریال روی زندگی عادی سه مادر است که فرزندان خود را به یک مدرسه میبرند تا اینکه یک قتل عجیب اتفاق می افتد و زندگی شان را دگرگون می کند.

منبع

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *