هالی هانتر به سریال جانشینی ساخته HBO پیوست

هالی هانتر به سریال درام شبکه HBO پیوست.

سایت بدون – هالی هانتر که دریافت جایزه اسکار را (برای بازی در پیانو) در کارنامه اش دارد، به سریال «جانشینی» Succession پیوست. سریالی که فصل اول آن سال گذشته میلادی پخش شد و حالا سازندگان در تدارک ساخت فصل دوم هستند تا در اواخر سال ۲۰۱۹ به نمایش درآید.

داستان این سریال درباره خانواده ای به نام «روی» است که امپراطوری رسانه ای بزرگی را اداره می کنند. این در حالی است که نفوذ این امپراطوری با وجود قدرت و پول زیاد، به دلیل عملکرد نادرست آنان رو به زوال است. لوگان روی بزرگترین عضو خانواده قصد دارد تا پس از خود اداره امور را به پسر بزرگترش کندال بسپارد که هم اکنون نیز ریاست بخشی از شرکت را عهده دار است. واگذار کند. از سویی روم پسر کوچکتر خانواده که هنوز در هیات مدیر حضور دارد، دیگر در شرکت کار نمی کند و شیو، تنها دختر خانواده هم قصد جدایی از این شرکت و حضور در دنیای سیاست را در سر می پروراند.

هالی هانتر ۶۱ ساله در فصل دوم سریال در نقش مدیرعامل باهوش یک شرکت بزرگ رسانه ای ظاهر خواهد شد که احتمالاً به رقابت با این خانواده می پردازد.

سریال «جانشینی» نامزد گلدن گلوب و برنده بفتا شده است.

برایان کاکس، هیام عباس، نیکلاس براون، کیران کالکین و …. از بازیگران اصلی این سریال هستند که ۷٫۸ از ۱۰ ستاره سایت IMDB را گرفته است. جسی آرمسترانگ نویسنده مجموعه های «پیپ شو» و «گوشت تازه» خالق این سریال است.

https://banifilm.ir/app/uploads/2019/05/Succession.jpg

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *