هشدار یورگن کلوپ: شاید فوتبال را کنار بگذارم



سایت بدون – یورگن کلوپ با گفتن اینکه ممکن است در پایان قراردادش در لیورپول، مربیگری را کنار بگذارد، ابهام‌های تازه‌ای در مورد آینده‌اش به وجود آورده. مربی آلمانی از یک طرف اصرار دارد که هرگز از لیورپول جدا نمی‌شود و از طرف دیگر مذاکره برای امضای قرارداد جدید را به تعویق انداخته. سه سال دیگر از قرارداد مربی ۵۲ ساله با لیورپول مانده که در صورت به پایان رسیدن آن، مدت ماندنش در آنفیلد هفت سال می‌شود و با مدتی که پیش از این در ماینتس و دورتموند کار کرده، برابر می‌شود. مربی لیورپول چند روز قبل جایزه بهترین مربی فصل را از نشریه آلمانی بیلد گرفت.
کلوپ شوخ طبع در مصاحبه با جان لوکا دی مارتزیو گفت: «دوست دارم ادامه دهم اما معلوم نیست دو، سه سال بعد چه اتفاقی می‌افتد. شاید بازنشسته شوم. منظورم این نیست که حتماً چنین اتفاقی می‌افتد اما اگر اینطور شد نباید غافلگیر شوید.»
خبرنگار مشهور ایتالیایی از او سؤال کرد بعد از سال ۲۰۲۲ مربی یک تیم ملی، بایرن‌مونیخ، لیورپول یا بوروسیادورتموند است و کلوپ پاسخ داد: «به ترتیب اینطوری دوست دارم، یک تیم ملی، بایرن، بازگشت به دورتموند و بعد لیورپول تا آخر. نظری ندارم، واقعا نمی‌دانم.»
کلوپ که فصل قبل بالاخره با لیورپول جام گرفت و قهرمان اروپا شد، با پیروزی برابر چلسی سوپرجام اروپا را نیز به دست آورد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *