همسر رضا رویگری بازیگر شد / تارا کریمی در حسن کچل علی حاتمی

خبر جالب این‌که همسر رضا رویگری بازیگر شد و قرار است بعد از سال‌ها دوریِ رضا رویگری از فعالیت‌های هنری، او دوباره به صحنه تئاتر بازگردد. رویگری سال‌هاست که به دلیل مشکلات جسمانی هیچ فعالیت هنری نداشته است. او بعد از ۱۰‌سال دوری از صحنه تئاتر، در نمایش «حسن‌کچل» با همراهی همسرش، به ایفای نقش می‌پردازد.
پروژه نمایشی «حسن‌کچل» به نویسندگی زنده‌یاد علی حاتمی و به کارگردانی «امید اسدی» قرار است در قالب
پست مدرن روی صحنه برود.
رضا رویگری که آخرین‌بار تابستان ‌سال ۸۸ با نمایش «مرغ مینا» به کارگردانی تاجبخش فناییان و در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته، با اشاره به بازگشت خود به صحنه تئاتر بعد از ١٠‌سال دوری به مهر گفت: «حضور در اثری به قلم زنده‌یاد علی حاتمی انگیزه بالایی برای حضور مجددم روی صحنه تئاتر دارد.»
رویگری گفت: «حسن کچل» اثری موزیکال است. قرار است در نمایش «حسن‌کچل» همسرم تارا کریمی نیز به ایفای نقش بپردازد و در این نمایش با همسرم همبازی هستم.
در نمایش «حسن‌کچل» بازیگرانی چون مهدی میامی و فرج‌الله گل‌سفیدی به ایفای نقش می‌پردازند.
‌این نمایش ترکیبی از نمایش‌های سنتی و مدرن اجرا می‌شود و با سایر کارهای نمایشی قصه محور تفاوت‌هایی دارد.
در این نمایش تمامی عناصر این کار ازجمله دکور و اکسسوار   حذف شده و کار تنها به بازی بازیگران بر حرکت و تصویرسازی متکی است. بنابراین نور و موسیقی ارکان اصلی این نمایش را تشکیل می‌دهند.
کارگردان درباره تغییر در نمایشنامه علی حاتمی گفته: «وفاداری من به متن زنده‌یاد حاتمی قابل تأمل است اما قرار است که کار به شیوه پست مدرن اجرا شود.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *