همه آن چیزی که درباره فصل سوم سریال نون .خ باید بدانید/ پایان شیرین

سایت بدون – تصویربرداری فصل سوم سریال «نون ‌خ» اواسط مهرماه در تهران آغاز شده و همچنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در سرمای غرب کشور ادامه دارد و طبق اعلام سازندگان آن، هر روز قبل از آغاز تصویربرداری با حضور پزشک با دستگاه‌های پزشکی تب و میزان اکسیژن خون عوامل و بازیگران بررسی می‌شود و همچنین همه عوامل پشت دوربین باید هنگام حضور در لوکیشن از ماسک استفاده کنند و تنها بازیگرانی که جلوی دوربین حاضر می‌شوند مجاز به عدم استفاده از ماسک هستند.
مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «نون خ» درباره آخرین وضعیت تصویربرداری این سریال به «وطن امروز» گفت: تاکنون بیش از ۹۰درصد تصویر‌برداری سریال به اتمام رسیده است و طبق پیش‌بینی‌‌ها تا ۲ هفته آینده تصویربرداری آن به اتمام می‌رسد و سریال «نون خ» روی میز تدوین قرار می‌گیرد تا این مجموعه را به بهترین شکل ممکن به نوروز ۱۴۰۰ برسانیم.
وی همچنین درباره همزمانی پخش قسمت‌های باقیمانده فصل ششم پایتخت در نوروز ۱۴۰۰ با فصل سوم «نون خ» گفت: برخلاف شایعات مطرح‌شده، سریال «نون خ» همچنان گزینه پخش نوروز ۱۴۰۰ محسوب می‌شود و طبق اطلاعات رسیده، پخش چند قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶» خللی در پخش سریال «نون خ» ایجاد نمی‌کند‌ و تا این لحظه مسؤولان شبکه یک سیما و تلویزیون به ما اعلام کرده‌اند «نون خ» گزینه پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما به حساب می‌آید.
فرجی درباره شرایط تولید «نون خ» گفت: گروه تولید مجموعه «نون خ۳» در این روزهای سخت کرونایی بشدت مشغول گذراندن مراحل تصویربرداری این سریال در سرمای غرب کشور هستند و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که شده است اواسط بهمن‌ماه تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.
وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات جدید مربوط به این سریال کناره‌گیری اکبر عبدی از مجموعه بوده که این مساله صرفا به‌خاطر شرایط کرونایی رقم خورده است وگرنه آقای عبدی هیچ مشکلی با مجموعه عوامل «نون خ» نداشته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید شیوع ویروس کرونا این روزها به بدترین حالت ممکن خود رسیده و شرایط تولید سریال هم بسیار سخت شده است اما عوامل سریال «نون خ ۳» در تمام لحظات تولید مجموعه، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به زدن ماسک می‌کنند و فقط بازیگران جلوی دوربین ماسک خود را برمی‌دارند که خدا را شکر تا این لحظه مشکلی برای هیچ کدام از عوامل پیش نیامده و امیدوارم با چکاپ روزانه‌ای که تمام عوامل می‌شوند، تا پایان کار تصویربرداری اتفاق تلخی برای کسی رخ ندهد.
مهدی فرجی در ادامه گفت: در این شرایط کرونایی مدافعان سلامت با ازخودگذشتگی فراوان در صحنه‌های مبارزه با ویروس کرونا حضوری فداکارانه دارند و عوامل سریال «نون خ ۳» هم با تأسی از مدافعان سلامت، جوانمردانه پای کار آمده و همه خطرات احتمالی را به جان خود خریده‌اند تا برای نوروز ۱۴۰۰ هر طور شده این سریال طنز را به آنتن برسانند و در شاد کردن دل مردم در این شرایط سخت سهم بسزایی ایفا کنند.
این تهیه‌کننده همچنین درباره تفاوت‌های اصلی «نون خ ۳» با «نون خ ۲» اظهار کرد: در سری دوم سریال «نون خ» بیشتر لوکیشن‌ها در مناطق غربی کشور ضبط و تولید شد اما در فصل سوم «نون خ» شگفتانه‌ای برای مخاطبان داریم و آن اضافه شدن قومیتی در سریال است.
تهیه‌کننده «نون خ ۳» در ادامه درباره شرایط تولید سریال در دوران کرونایی گفت: از آنجا که بخش اعظمی از فصل دوم سریال «نون خ» را در اوج شیوع ویروس کرونا ضبط کرده بودیم، به یک تجربه مناسب و البته نفسگیر دست یافتیم که این تجربیات تا حد زیادی این روزها در تولید فصل سوم به کارمان می‌آید.

  • لحظات خوشی را برای نوروز مردم خلق می‌کنیم
    همچنین سعید آقاخانی درباره محوریت سری سوم «نون خ ۳» گفت: در این فصل سریال به محوریت و ظرفیت گیاهان دارویی که در منطقه غرب کشور وجود دارد، پرداختیم و تلاش می‌کنیم به منظور آگاهی‌بخشی به مخاطبان، سریال پرباری از خطه و رسم و رسوم این منطقه بسازیم.
    وی درباره درصد طنز این فصل «نون خ» هم اظهار کرد: «نون خ ۳» از ابتدا برای جاری شدن لبخند بر لبان مردم ساخته شد و در فصل سوم هم قطعا لحظات شاد و فرح‌بخشی برای مردم دارد که ثانیه‌های خوشی را در نوروز ۱۴۰۰ تجربه کنند. سعی من هم نشاندن لبخند بر صورت مردم است و معتقدم اگر روزی مردم با دیدن آثارم شاد نشوند، بی‌شک روز مرگم خواهد بود.
    آقاخانی ادامه داد: کرونا و سرمای محیط بشدت کار ما را سخت کرده است و این یکی از پیامد‌های محدودیت‌ها برای ما است. البته با توجه به شرایط بیماری کرونا در این فصل، تمام بازیگران با ماسک حضور دارند و فقط در مواقع دیالوگ گفتن ماسک را از صورت‌شان برمی‌دارند. حتی در خود سریال هم کاراکتر کرونایی داریم.
    وی در ادامه با اشاره به بازی نکردن اکبر عبدی در این فصل سریال هم گفت: اکبر عبدی قرار بود این فصل نیز کنارمان باشد اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، خودشان دوست نداشتند در کار حضور داشته باشند.
    کارگردان سریال «نون خ ۳» گفت: طنز‌های بسیاری را در این سریال به کار بردیم که البته با حواشی متعددی هم همراه بود، البته خیلی‌ها هم ما را شرمنده خودشان کردند.
    وی افزود: این فصل همچون گذشته در لوکیشن‌های متفاوت در استان‌های اطراف کرمانشاه، مهاباد و آذربایجان غربی تصویربرداری شده تا از لوکیشن‌های خانگی فاصله بگیرد و تصاویر شاد و سرسبزی را برای مردم به تصویر بکشد؛ سریالی که در این دوره بار طنزش را افزایش داده و بازی‌ها هم به نسبت گذشته، جاافتاده‌تر شده است.
    این بازیگر و طنزپرداز درباره اتمام فیلمبرداری و آغاز مراحل آماده‌سازی فنی توضیح داد: ۲ هفته تا پایان فیلمبرداری و اتمام کارمان مانده و همزمان تدوین کار هم در حال انجام است.
    وی با بیان اینکه این سریال ظرفیت ساخت فصل ۴ را هم دارد، ادامه داد: هنوز به صورت جدی به آن فکر نکرده‌ام اما گروه دوست داشتنی‌مان، شوق تولید را در دلم زنده می‌کند و بینندگان هم با بازخورد‌هایی که داشتند دل‌مان را به تولید گرم می‌کنند.
    بازیگران این مجموعه که ندا قاسمی، سیروس میمنت، سعید آقاخانی، مهدی فرجی، کاظم نوربخش، صهبا شرافتی، شقایق دهقان و شقایق فتحی هستند، روز گذشته جلوی دوربین سیزدهمین قسمت این سریال رفتند.
    گفتنی است سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشا‌ءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال تلویزیونی هستند. فصل سوم سریال «نون خ» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *