همه آن چیزی که درباره فیلم تازه کلینت ایستوود باید بدانید

«تصنیف ریچارد جول» The Ballad of Richard Jewell فیلم جدید کلینت ایستوود که این روزها مراحل پس تولید خود را سپری می کند،کمتر از سه ماه دیگر روی پرده خواهد رفت.

سایت بدون – درام «تصنیف ریچارد جول» با بازی اولیویا وایلد، سم راکول، کتی بیتس، جان هام، پل والتر هاوزر، وین دووال، نینا آریاندا و … تابستان امسال در لوکیشنهای ایالت جورجیا فیلمبرداری شد و حالا در جریان انجام مراحل فنی مشخص شده قرار است کمپانی برادران وارنر آنرا از ۲۳ دسامبر ۲۰۱۹ (دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸) روانه پرده سینماها کند.

بیلی ری(کاپیتان فیلیپس، بازیهای گرسنگی) سناریست نامزد اسکار، فیلمنامه فیلم را بر اساس مقاله‌ای جنجالی از ماری برنر نوشته که سال ۱۹۹۷ در محله ونیتی فیر به چاپ رسید.

فیلم داستان واقعی زندگی ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا است که سال ۱۹۹۶ در جریان برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی، متوجه یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌شود و بلافاصله این موضوع را به مسئولان مافوقش گزارش می‌دهد. جسمی که پیش از خنثی سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌شود. پس از این حادثه، ابتدا جول به‌عنوان یک قهرمان معرفی می شود، اما طولی نمی کشد که FBI او را به‌عنوان مظنون اصلی این بمب‌گذاری دستگیر  می کند، اما….

شش سال پیش صحبت از بازی لئوناردو دی کاپریو در این فیلم در نقش وکیل ریچارد جول هم مطرح بود که با به طول انجامیدن آغاز تولید، دی کاپریو صرفاً جزو تهیه کنندگان جای گرفت. ایستوود تهیه کننده فیلم خود نیز هست.

از ایستوود سال گذشته میلادی فیلم «مول» The Mule اکران شد که با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شد، اما بیش از ۲۷۰ میلیون دلار فروخت.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *