هیچ چیز من را تضعیف نمی‌کند/ نیمار: زندگی برای جنگجوها است

سایت بدون -نیمار با وجود مصدومیت روحیه خوبی دارد و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی این پیام را به گوش همه رساند که با سرعت در حال بهبودی از مصدومیت خود است. ستاره پاری‌سن‌ژرمن و گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال، ماه گذشته در جریان دیدار با استراسبورگ در جام حذفی فرانسه از ناحیه استخوان کف پا دچار مصدومیت شد. این بازیکن ۲۷ساله نتوانست در بازی رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد بازی کند و تیمش با ۲ گل در اولدترافورد به پیروزی رسید. او ابراز امیدواری کرده بتواند در یک‌چهارم‌نهایی تیمش را همراهی کند البته به شرطی که تیم توماس توخل از برتری باارزش خود در دیدار برگشت در پارک دوپرنس دفاع کند.
نیمار به شوی « Fui Clear» در یوتیوب گفت: «دارم بهتر می‌شوم. چندین درمان روی پایم انجام شده که برخی از آنها در حال انجام است. هدفم این است که هرچه سریع‌تر بهبودی را به دست آورم، از پیشرفت کار خوشحالم. من نمی‌توانم برای انجام کاری که بیش از هر چیزی در زندگی‌ام عاشقش هستم، یعنی فوتبال، منتظر بمانم. دوران ریکاوری ۸ تا ۱۰ هفته طول می‌کشد، این تصور ما است.»
نیمار فیلمی از خودش منتشر کرد که روی گل‌های پاری‌سن‌ژرمن در برابر منچستریونایتد وحشیانه خوشحالی می‌کرد. بعد هم در اینستاگرام عکسی از خودش منتشر کرد که کنار جت خصوصی ایستاده و عصاهایش را نزدیک به سینه‌اش گرفته به نشانه اینکه شرایط بدنی خوبی دارد. او در شرح عکس نوشت: «زندگی برای مبارزها است، هیچ چیز من را تضعیف نمی‌کند.» هرچند شاید مربی آلمانی تیم از چنین ریسکی خوشحال نشود چون می‌خواهد او به‌سرعت و با بهبودی کامل برگردد.
پاری‌سن‌ژرمن امشب با سنت‌اتین روبه‌رو می‌شود و چهار بازی دیگر انجام می‌دهد از جمله بازی یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی فرانسه مقابل دیژون قبل از دیدار برگشت با منچستریونایتد که ۱۵ اسفند برگزار می‌شود. پاریسی‌ها حتی بدون نیمار عملکرد خوبی داشتند و با دو بازی کمتر با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین رقیب، مقتدرانه در صدر جدول لیگ یک قرار گرفته است.
منبع: دیلی‌میل

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *