واکنش‌های جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی به جدیدترین محصول آیفون

دقایقی بعد از پایان مراسم رونمایی از آیفون ۱۱ ، کاربران شبکه‌های اجتماعی ضمن انتقاد از قیمت بالای این برند از گوشی‌ها و مقایسه‌اش با قیمت کلیه انسان که این موضوع بعد از هر بار رونمایی از محصولات جدید اپل پرطرفدار می‌شود، این بار به طراحی خاص آن هم انتقادهایی را وارد دانستند و به دلیل داشتن سه دوربین، آیفون ۱۱ را شبیه اسپینر، گاز سه شعله و … دانستند! در ادامه، چند توئیت و پست پربازدید در شبکه‌های اجتماعی در همین باره را خواهید خواند.  

 واکنش‌های متنی به رونمایی از آیفون ۱۱ * این قیمت آیفون‌های جدید رو ضربدر ۱۱ هزار و ۶۰۰ نکنید، دلار تو چارسو و علاءالدین و فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید گوشی هنوز همون ۲۰ تومنه! کسی می‌دونه چرا؟! * از اون‌جایی که پولم نمی‌رسه آیفون ۱۱ بخرم، منم رفتم جزو منتقدان طراحی پشت آیفون ۱۱! * چیه این گوشی زشت و بدترکیب اما با کلاس و دوست‌داشتنی! * به آیفون ۱۱ نگاه می‌کنم، کلیه‌ام آه می‌کشد! * آیفون ۱۱ پرو مکس ۱۰۹۹ دلاره. دلاری ۱۳ تومن حساب کنیم، می‌شه ۱۴ میلیون و ۲۸۷ هزار تومن ولی الان آیفون ایکس مکس ۱۶,۲۵۶ تومنه. یعنی دلار خرید موبایل گرون‌تره؟! * دوربین آیفون ۱۱ رو که ببینی، اگه یاد کلاغ سه چشم نیفتی، حتما یاد اسپینر میفتی! * یه آیفون جدید دیگه که نمی‌تونیم بخریمش، معرفی شد! * آیفون ۱۱ رو جوری ساختن ‌که ظاهرا برای  شکنجه‌ اون دسته از آدم‌هایی است که بیماری تراپیوفوبیا(یک بیماری روانی که شامل ترس از دیدن حفره، عمدتا حفره‌های نامتقارن و نابرابر است) دارن! خخخ! چیه آخه این؟    

چند شوخی تصویری با طراحی آیفون ۱۱نگرانی مدیران اپل از کاهش بی‌سابقه فروش آیفونبعد از بالا گرفتن جنبش تحریم آیفون در چین، حالا کارشناسان حوزه فناوری از کاهش چشمگیر فروش این محصول در آینده نزدیک خبر می‌دهند کارشناسان حوزه فناوری معتقدند که نشانه‌های نگران‌کننده‌ای برای مدیران اپل دیده می‌شود چراکه آن‌ها برای فروش آیفون ۱۱ کاری بسیار سخت در پیش خواهند داشت. نایب رئیس شرکت تحلیلی Gartner(یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره‌ای فناوری اطلاعات در آمریکا) در همین زمینه می‌گوید: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که فروش آیفون‌ها در سال ۲۰۱۹ کمتر از سال‌های گذشته باشد». طبق جدیدترین گزارش مالی مربوط به سه‌ ماهه گذشته، فروش آیفون‌ها حدود ۱۲ درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است. علاوه بر این، شاهد اتفاقی بودیم که در هفت سال گذشته بی‌سابقه بود؛ بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، فروش آیفون حالا کمتر از نصف درآمد سه‌ماهه اپل را تشکیل می‌دهد.   روند صعودی تحریم آیفون در چین در این بین و اواخر بهار امسال بود که دولت آمریکا با اعمال تحریم‌های مختلف علیه هواوی، تلاش کرد تا این شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند را فلج کند اما چینی‌ها هم بیکار ننشستند و جنبشی برای تحریم آیفون و استفاده نکردن از تولیدات این شرکت به راه انداختند. بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر چین تصمیم بگیرد اپل را تحریم کند، سود جهانی این شرکت تا ۲۹ درصد کاهش می‌یابد. یک رسانه چینی در یکی از جدیدترین برنامه‌هایش، ضمن بررسی روند کاهش خرید اپل توسط چینی‌ها در چند ماه اخیر، مدعی شده است که تعداد کاربران چینی که آیفون را کنار می‌گذارند رو به افزایش است و هم اکنون این شرکت با مشکلات حاصل از افت فروش آیفون دست و پنجه نرم می‌کند و سهامش هم طی ماه گذشته با ۱۳ درصد افت رو به رو شده است.     آیفون در آینه ارقام و اعداد۱۰ درصد تعداد ایرانیانی است که تخمین زده می‌شود گوشی اپل دارند و حدود ۸۹ درصد هم از گوشی اندروید استفاده می‌کنند.   ۱ تن طلا یک تن طلا از آیفون‌ها فقط در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت اپل بازیافت شده است! شرکت اپل که در  محصولات خود به منظور برقراری بهتر رسانا از قطعات طلا استفاده می کند، در سال ۲۰۱۵ با بازیافت محصولات از کار افتاده و قدیمی خود توانست بیش از یک تن طلا را بازیافت کند.   ۶۴ میلیون   تعداد فروش گوشی‌های اپل در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۸ بوده که نشان می‌دهد ۹ میلیون گوشی نسبت به سال قبل کاهش فروش داشته است و پیش‌بینی می‌شود کمپانی چینی هوآوی به زودی جای اپل را در رده دوم فروش(سامسونگ) گوشی خواهد گرفت.     ۲۰۱۴   ۲۰۱۴ سالی بود که یکی از بزرگ ترین جنجال‌های اپل شکل گرفت و مشکل خم شدن آیفون۶ در جیب کاربران پیش آمد. راهکار عجیبی که اپل داد، این بود: «با همان آیفون خمیده کنار بیایند یا شلوارهایی با جیب گشادتر بپوشند!»  

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *