واکنش احساسی «کیت هرینگتون» و «امیلیا کلارک» به شوکه‌کننده‌ترین سکانس پایان «بازی تاج و تخت»

سایت بدون -در ویدیویی که اخیرا منتشر شده، واکنش احساسی کیت هرینگتون و امیلیا کلارک در لحظه‌ای که خبردار می‌شوند دنریس تارگرین در اپیزود پایانی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)  توسط جان اسنو کشته می‌شود، واکنش‌های زیادی را در رسانه‌های اجتماعی در پی داشته است.
تی فرانکلین که از طرفداران سریال است، در یک پیام توییتری صحنه‌ای که کیت هرینگتون و امیلیا کلارک از سرنوشت خود و به‌طور خاص کشته شدن دنریس به دست جان اسنو مطلع می‌شوند را منتشر کرده است، ویدیویی که آخرین لحظات این سریال حماسی برای بازیگران اصلی فاش می‌شود. این ویدیوی کوتاه که از مستندی در مورد سریال با عنوان «Game of Thrones:   The Last Watch»  گرفته شده، بازیگران اصلی سریال را دور یک میز نشان می‌دهد که درحال بازخوانی سناریوی اتفاقات پایانی سریال هستند.
جمع زیادی از بازیگران سریال در اطراف میز بزرگی دیده می‌شوند، درحالی‌که دی بی ویز و دیوید بنیاف، نویسندگان و سازندگان سریال، درحال بازگویی سکانس‌های شوکه‌کننده اپیزود پایانی فصل هشتم سریال هستند. در همین حین است که کشته‌شدن دنریس به دست جان اسنو از زبان این دو فاش می‌شود، دنی به دست مردی که بشدت شیفته او بود، کشته می‌شود، آن هم در کنار تخت پادشاهی که دنریس سال‌ها برای رسیدن به آن تلاش کرده بود، اما هیچگاه نتوانست برای لحظه‌ای روی آن بنشیند. همان لحظه‌ای که مشخص می‌شود او قاتل معشوق/عمه/ مادر اژدهایان است، کیت هرینگتون که بین پیتر دینکلیج و سوفی ترنر نشسته، به وضوح از این سرنوشت شوکه شده، سرش را میان دست‌هایش گرفته، به صندلی تکیه می‌دهد و چشم‌هاش را پر از اشک می‌بیند.
روبه‌روی او امیلیا کلارک نشسته، لبخند می‌زند، اما بعد مشخص می‌شود که او نیز نمی‌تواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد. اگرچه فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» و به‌خصوص سرنوشت شخصیت‌ها در اپیزود پایانی، واکنش‌های منفی زیادی را در پی داشت، اما هرینگتون و کلارک این انتقادات را بی‌رحمانه توصیف کرده و به تلاش‌ها و زحماتی که برای ساخت این سریال کشیده شده، تاکید کرده‌اند، تلاش‌هایی که بخش‌هایی از آن در مستند «Game of Thrones:   The Last Watch» ثبت شده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *