واکنش ها در فضای مجازی به خبر مهاجرت علی کریمی به کانادا چه بود؟/نرو جادوگر، نرو

سایت بدون- اواخر روز یکشنبه ۳ آذر ماه خبر مهاجرت علی کریمی، جادوگر همیشه جنجالی فوتبال ایران در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد. خبر کوتاهی که در فضای مجازی منتشر شده، بر این نکته تاکید دارد که علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس قرار است به زودی به کشور کانادا مهاجرت کند. این خبر را باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرد: «در مورد مهاجرت موقت و یا دائمی این بازیکن، خبر موثقی منتشر نشده و وکیلش هنوز در این مورد واکنشی نشان نداده است.»

علی کریمی با نزدیک به ۵ میلیون دنبال‌کننده در صفحه شخصی اینستاگرامش یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران ایرانی در فضای مجازی است. او در این سال‌ها علاوه بر نوشتن از ورزش در بسیاری از پست‌های اینستاگرامی خود درباره مسائل روز جامعه هم مطالبی را نوشته که گاهی انتقاداتی را هم از سوی عده‌ای به همراه داشت. با این حال نوشتن از مشکلات جامعه باعث شده تا علی کریمی به عنوان ورزشکاری مردمی و محبوب شناخته شود. در طول ۲۴ ساعت گذشته که خبر مهاجرت او منتشر شد، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی پیدا کرد. اگر چه او در آخرین پستی که روز دوشنبه ۴ آذرماه و حوالی ظهر منتشر کرد اشاره‌ای به مهاجرت خود نکرده است با این حال بسیاری در پیام‌هایی که زیر این پست منتشر کرده‌اند به خبر مهاجرت کریمی واکنش نشان داده‌اند. مهاجرت علی کریمی درحالی جنجالی شده است که کلیپی ازمهناز افشار چند روز پیش از شبکه تلویزیونی ام‌بی‌سی پرشیا پخش شد. همچنین با پخش تیزر برنامه مزدک میرزایی در شبکه ایران اینترنشنال، مهاجرت او قطعی شد.بسیاری از کاربران اینستاگرام از شنیدن خبر مهاجرت علی کریمی ابراز ناراحتی کرده‌اند. یکی از دنبال‌کننده‌های علی کریمی نوشته است: «خیلی از ماها لیاقت علی کریمی‌ها رو نداریم در آینده می‌فهمیم با رفتن‌شون چه جواهرهایی رو از دست دادیم.»کاربر دیگری هم نوشته است: «علی آقا برو از ایران که اینجا قدرتو نمی‌دونن.»کاربری هم نوشته است: «پیش به سوی کانادا برو و خودتو راحت کن.»کاربر دیگری هم با اشاره به پست‌های انتقادی کریمی نوشته است: «از مردمت و هموطنانت همواره دفاع کن جادوگر…»دیگری هم در همین مورد نوشته است: «برو به سلامت هم به اندازه شادمون کردی و هم به اندازه حرف حق زدی.»کاربران بسیاری به نقدهای اجتماعی علی کریمی اشاره کرده‌اند. یکی دیگر از آنها به این شرح است: ««نرو علی کریمی، کی صدای فریاد مردم باشه؟ کی کنار مردم باشه. حس تلخی داریم همه دارن یکی یکی میرن.»

کاربر دیگری هم نوشته است: «شما بری از ایران دلمون می‌گیره همیشه هوای مردمو داشتین.»

کاربران دیگری هم از او خواسته‌اند تا علی کریمی صحت انتشار خبر مهاجرت به کانادا را تایید کند. اما این فوتبالیست سابق پاسخی به این پیام‌ها نداده است. 

بسیاری دیگر از کاربران با نوشتن کلمه «نرو جادوگر» از او خواسته‌اند تا در ایران بماند. 

کاربری هم با مضمون درخواست برای ماندن کریمی نوشته است: «علی آقا خواهشا تجدید نظر روی رفتن از ایران بکنید چون ما هواداران تنها دلخوشیمون بودن شما بود.»یکی دیگر از کاربران اینستاگرام برای او نوشته است: «امیدوارم خبر مهاجرتت دروغ باشه. نبودن تو و ندیدن تو غم‌انگیز‌تر از هر اتفاقیه توی این کشوری که از هر جهت تحت فشاریم.»

کاربر دیگری اما به حوادث هفته گذشته که در پی گران شدن قیمت بنزین در ایران به وجود آمد اشاره کرده و نوشته است: «جادوگر بذار اتفاقات اخیر رو هضم کنیم بعد مهاجرت کن هر روز خبرای بد می‌شنویم.»

البته یکی از فن پیج‌های علی کریمی خبر مهاجرت کریمی را تکذیب کرده است. این فن پیج تصویر گفت‌وگوی خود را با شخصی به نام امیر بیات که گویا از نزدیکان علی کریمی است، منتشر کرده و بیات خبر مهاجرت کریمی را تکذیب کرده است. با این حال هنوز صفحه شخصی علی کریمی خبر مهاجرت را تایید
یا رد نکرده است. 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

یک دیدگاه

  1. هوادار فوتبال ایران

    این ننه من غریبم بازیا چیه ،تادیدچندروز اینترنت قطعه،دید بدون اینستاگرام نمیتونه نفس بکشه رفت، خوش بود که رفت ،الکی خوشا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *