واکنش وزیر ارتباطات به گزارش عادل فردوسی پور/رکورد جهانی نرم‌افزاری در پخش زنده، امروز شکسته می‌شود

رکورد جهانی نرم‌افزاری در پخش زنده، امروز شکسته می‌شود

سایت بدون – وزیر ارتباطات درباره فینال بازی‌های آسیا گفت: تصور می‌کنم رکورد جهانی نرم‌افزاری در پخش زنده، امروز شکسته خواهد شد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در اینستاگرام خود نوشت: هر وقت مسابقه فوتبال مهمی برگزار می‌شد، ترافیک بین الملل اینترنت ایران به نصف زمان عادی می‌رسید و ترافیک داخلی ایران تقریبا دو برابر می‌شد. لنز، فیلیمو، آنتن، تیوا، نماوا، روبیکا و… به خوبی پاسخگوی نیازم مردم بوده و هستند.

او در واکنش به حواشی پیش آمده در خصوص گزارش فینال جام باشگاه‌های آسیا گفت: می‌شد امروز هم پلتفرم‌های ایرانی رکورد بزنند، اما برعکس و به دلیل برخی تنگ‌نظری‌ها که می‌دانید، ساعات دشواری به لحاظ ترافیکی برای شبکه اینترنتی کشور پیش رو خواهیم داشت.

جهرمی تصریح کرد: ما تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا با اهمیت دادن به انتخاب شما، همراه‌تان باشیم اما تقاضای ما از شما این است برای این‌که همه بتوانند از انتخاب‌شان بهره‌مند شوند، در زمان برگزاری فوتبال استفاده پرحجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت را متوقف کنیم تا گزارش فوتبال به خوبی دیده شود.

وی افزود: تصور می‌کنیم رکوردهای جهانی نرم افزاری در پخش زنده، امروز شکسته خواهد شد و البته کار دشواری هم پیش‌روی نرم افزار میزبان خواهد بود.

سایت بدون – تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۵:۳۰ و در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره‌جنوبی خواهد رفت. قرار است این مسابقه را عادل فردوسی پور از صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) به صورت زنده گزارش کند. 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *