وحشت تماشاگران پاریسی در سالن نمایش «جوکر»

نمایش فیلم «جوکر» در سینما گرند رِکس پاریس با فریاد زدن فردی مختل شد و تماشاگران وحشت‌زده به سمت درهای خروجی هجوم بردند.

سایت بدون -بر اساس اعلام رئیس سینما گرند رِکس پاریس، هدف این فرد از فریاد «الله اکبر» در سالن نمایش فیلم «جوکر» ایجاد ترس و وحشت در حاضران در سالن و سرقت کیف، موبایل و دیگر لوازم شخصی آن‌ها بوده است.

طبق اخباری که اولین‌بار در روزنامه فرانسوی «پاریزین» منتشر شده است مخاطبان سئانس ساعت ۹:۳۰ یکشنبه شب فیلم «جوکر» در میانه‌های نمایش فیلم متوجه مردی ۳۴ ساله شدند که در حالی که روی صندلی خود نشسته بود می‌گفت «این سیاسی است» و زمانی که برخی از تماشاگران برای ساکت کردن او تلاش کردند این مرد ایستاده، فریاد «الله اکبر» سر داده و شروع به صحبت کردن به زبان عربی کرده است. در این هنگام برخی از تماشاگران شروع به دویدن به سمت درهای خروجی کردند که این موضوع موجب ایجاد ترس و وحشت فراوانی در میان تماشاگران و هجوم آن‌ها شده است.

فرد متهم نیز در حالی که قصد فرار داشته در نزدیکی سالن نمایش توسط پلیس پاریس بازداشت شده است.

رئیس این سینما همچنین عنوان کرده که در زمان وقوع این ماجرا حدود ۲۰۰ نفر در سالن نمایش حضور داشتند و پس از تخلیه کامل سالن تیم‌های جست‌وجو و خنثای بمب در محل حاضر شدند اما هیچ اسلحه و مواد منفجره‌ای کشف نشد.

سینمای تاریخی گرند رِکس پاریس در سال ۱۹۳۲ افتتاح شد و گفته می‌شود دارای بزرگترین سالن سینمای اروپاست و ظرفیت سالن اصلی آن به ۲۳۰۰ نفر می‌رسد.

فیلم «جوکر» ساخته «تاد فیلیپس» و با بازی «واکین فینیکس» در نقش اصلی از سه هفته پیش در فرانسه اکران شده و تاکنون ۳.۵ میلیون نفر مخاطب داشته است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «سوراخ سنبه»

سایت بدون – سنبه ابزاری بود شبیه میله که برای پرکردن تفنگ های قدیمی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *