ورود ملکه ۹۲ ساله انگلیس به اینستاگرام

ملکه انگلیس اولین پست اینستاگرامی خود را پس از بازدید از موزه لندن منتشر کرد.
سایت بدون – سه‌شنبه هفته گذشته الیزابت دوم با استفاده از اکانت خانواده سلطنتی تصویری مربوط به نامه‌ای از چارلز بابیج ریاضیدان و پیشگام علوم رایانه برای جد پدریش را در اینستاگرام منتشر کرد.
ملکه ۹۲ ساله انگلیس در توضیح این عکس نوشت: امروز افتخار آشنایی من با نوآوری در خصوص کدنویسی بوده و همین امر را بهانه‌ای برای انتشار این نامه در موزه علوم قرار دادم تا این سند الهام بخش نسل‌های آینده در پیشگامی و برتری نوآوری‌ها و فناوری باشد. اکانت اینستاگرامی سلطنتی در حال حاضر۴.۷ میلیون فالوئر داشته و اولین پست اینستاگرامی ملکه الیزابت با طولانی‌ترین دوران سلطنت در دنیا، تا حال حاضر میلیون‌ها لایک و کامنت دریافت کرده است.
ملکه در بازدیدش از موزه علوم از نمایشگاه تابستانه به منظور تجلیل از تکنولوژی و ارتباطات رونمایی کرده و با انتشار این پست اینستاگرامی رکورد تازه‌ای را به‌نام خود ثبت کرد. کاربران به افتخار انتشار این پست در روز سه‌شنبه با هشتگی با نام سه‌شنبه‌های نوستالژیک، بسیاری از عکس‌ها و رویدادهای نوستالژیک را منتشر کردند.
این اولین حضور الیزابت دوم در شبکه‌های اجتماعی نیست. ملکه در سال ۲۰۱۴ عضو توئیتر شده و اولین توئیت خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد. همچنین وی در سال ۱۹۷۶ اولین وب سایت خانواده سلطنتی را معرفی کرده و نخستین ایمیل خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *