وعده‌های عجیب فتح‌الله ‌زاده بعد از بازگشت

علی‌ فتح‌الله‌زاده قول داده ورزشگاه ٣۵هزارنفری بسازد، استقلال امسال جام بگیرد و ٨٠‌میلیارد بدهی را پرداخت کند!

سایت بدون – علی فتح‌الله‌زاده مدیری است که دوران موفقی را در استقلال داشته است. کسب هفت جام قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی در آسیا و چند افتخار دیگر در زمره اتفاقات خوب آبی‌ها در دوران مدیریت فتح‌الله‌زاده است. «حاجی» آبی‌ها حالا بعد از ۶ماه به این تیم برگشته و بسیاری از هواداران با حضور او امیدوار به آینده شده‌اند. البته که وعده‌های فتح‌الله‌زاده در بدو ورود خیلی‌ها را شوکه و برخی را نیز امیدوار کرده است. وعده‌هایی که عمل‌کردن به آنها بسیار دشوار است اما مدیر جدید آبی‌ها ابایی از بیان آن ندارد.

ساخت ورزشگاه ٣۵‌هزار نفری برای استقلال
یکی از مسائلی که فتح‌الله‌زاده اعلام کرده رایزنی‌های اولیه را نیز برای تحقق آن انجام داده، ساخت ورزشگاه ٣۵‌هزار نفری است. ایده او این است که کمپ ناصر حجازی را که متعلق به باشگاه استقلال است، به شهرداری بدهد و به جای آن یک قطعه زمین از شهرداری منطقه ٢٢ بگیرد و ساخت استادیوم را در این زمین استارت بزند. مدیر جدید آبی‌ها گفته است: «من با یک پیمانکار هم صحبت کردم. او قول داده ١٠ماهه یک ورزشگاه ٣۵‌هزار نفری برای استقلال بسازد. اگر وزیر ورزش موافقت کند، این پروژه را استارت می‌زنم تا دیگر پولی برای اجاره زمین تمرین و حتی زمین برای مسابقه به جاهای دیگر ندهیم.» البته که فتح‌الله‌زاده در زمانی که کمپ ناصر حجازی را می‌ساخت هم‌چنین ایده‌ای داشت اما درنهایت این مرکز به یک زمین تمرین ساده آن‌هم برای مدتی کوتاه تبدیل نشد.
استقلال امسال جام می‌آورد
استقلال در لیگ‌برتر اگرچه یک بازی عقب‌افتاده دارد، اما ١١ امتیاز از صدرجدول کمتر اندوخته و به عقیده بسیاری از کارشناسان شانس کمی برای قهرمانی دارد. منتهی علی فتح‌الله‌زاده پا را فراتر گذاشته و در اولین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است: «اصلا شانس‌مان برای قهرمانی کم نیست. تا آخرین روزی که شانس قهرمانی داشته باشیم، می‌جنگیم. یک مربی جسور و جوان داریم که انگیزه دارد. با فرهاد پیش می‌رویم. اگر در لیگ هم قهرمان نشویم، حذفی را داریم. شک نکنید امسال حتما یک جام قهرمانی به هواداران هدیه می‌کنیم.»

کل بدهی‌ها را پرداخت می‌کنم!
به گفته خود فتح الله‌زاده، استقلال در شرایط کنونی به غیر از بدهی‌های مالیاتی بالای ٨٠‌میلیارد تومان باید به اشخاص و افرادی که در سال‌های گذشته به نوعی با باشگاه در ارتباط بودند، بپردازد. مبلغی که بسیار بالاست، منتهی سرپرست جدید باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «از همین امروز آرام‌آرام برای پرداخت بدهی‌ها اقدام می‌کنم. تا پایان فصل کارم سخت است اما رفته‌رفته شرایط درست می‌شود و شک نکنید با درآمدزایی مناسب همه بدهی‌ها را می‌پردازیم.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «باد به گلو انداختن»

سایت بدون – آدم ها وقتی می خواهند از موضع بالا صحبت کنند یا کسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *