وعده جنجالی سیامک نعمتی به هواداران پرسپولیس

هافبک قرمزها می‌گوید اگر قسمت باشد در فینال آسیا حرکات موزون می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیامک نعمتی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعزام به قطر می‌گوید: «همه چیز خوب است و آماده دیداری تاریخی می‌شویم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از قطر بازگردیم و دل هواداران و مردم ایران را شاد کنیم.»

او درباره اینکه با توجه به انتخاب گلش به السد به عنوان یکی از گل های برتر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، آیا قول گلزنی در بازی نهایی را هم می‌دهد، جواب می دهد: «گل زدن در آسیا به ویژه بازی نیمه نهایی لذت خاصی دارد. البته من در بازی برگشت نیمه نهایی سال ۲۰۱۸ حضور نداشتم اما امیدوارم در صورت گلزنی در فینال این گل برای کل ایران خاطره ساز شود.»

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه ترجیح می‌دهد تیمش در فینال به مصاف اولسان هیوندا کره جنوبی برود یا ویسل کوبه ژاپن توضیح می دهد: «واقعیت این است برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم به فینال برود زیرا صد در صد به دنبال قهرمانی هستیم و تفاوتی ندارد حریفمان تیم کره ای باشد یا ژاپنی. ان شاءالله بتوانیم در ۴-۳ روز آینده هر کدام از این تیم ها که به فینال آمد خوب آنالیز کنیم و در فینال با تمام توان بازی کنیم.»

نعمتی درباره سورپرایز احتمالی اش برای جشن قهرمانی مانند انجام دادن حرکات موزون عنوان می‌کند: «اگر قسمت باشد  به هواداران قول می دهم می‌توان حرکات موزون انجام داد! راستش  پس از قهرمانی در یک لحظه برای شادی تصمیم می‌گیرم. این تصمیم لحظه ای است و نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد. شاد کردن دل مردم یک دنیا می‌ارزد.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *