وودی آلن فیلم جدیدش را تابستان شروع می کند

همزمان با اعلام اسامی بازیگران فیلم جدید وودی آلن، اعلام شد تولید این فیلم تابستان امسال در اسپانیا شروع می‌شود.
سایت بدون -فیلمبرداری پنجاه‌و یکمین فیلمی که وودی آلن می‌سازد تابستان امسال در اسپانیا شروع می‌شود. استودیو مدیاپرو که کار تولید فیلم را برعهده دارد اعلام کرد ساخت این فیلم که هنوز عنوانی برایش درنظر گرفته نشده تابستان شروع می‌شود.
ابتدا در فوریه گذشته اعلام شد که این فیلم کمدی-رمانس در اسپانیا ساخته می‌شود. داستان فیلم درباره یک زوج آمریکایی است که می‌خواهند به جشنواره فیلم سن‌سباستین بروند تا با افرادی دیگری آشنا شوند.
اعلام شده کار فیلمبرداری از ۱۰ جولای (۱۹ تیر) در اسپانیا شروع می‌شود.
استودیو با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این فیلم فیلمی کمدی-رمانس است که هم بامزه و هم رمانتیک است.
این استودیو پیشتر با آلن برای تولید فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» و «نیمه شب در پاریس» همکاری کرده بود که با نقدهای بسیار مثبت روبه‌رو شده و چندین نامزدی اسکار نیز کسب کرده بود.
این کمپانی اعلام کرده سابقه همکاری ۱۴ ساله با وودی آلن دارد و فیلم‌های او مانند هر پروژه دیگر وی منحصر به فرد هستند.
جومی رورِس بنیانگذار مدیاپرو ضمن تمجید از قدرت وودی آلن افزود این فیلمنامه کاملاً هوشیارانه است و با گروه بازیگران درجه یک بین‌المللی ساخته می‌شود و در عین حال ابراز خوشحالی کرد که این فیلم در شهری چون سن‌سباستین ساخته می‌شود که پیوندهای عمیقی با سینما دارد.
کریستوف والتس بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار، النا آنایا، لوئیس گارل، جینا گرشان، سرگی لوپز و والیس شاون از بازیگران فیلم هستند.
آلن برای فیلم آخرش با عنوان «یک روز بارانی در نیویورک» با آمازون به مشکل برخورد و این کمپانی از اکران فیلم خودداری کرد. علت این امر ادعا دخترخوانده آلن برای سوء‌رفتار جنسی با وی از سوی پدرخوانده‌اش در کودکی بود. به دنبال این مساله شماری از بازیگرانی که در گذشته با آلن همکاری کرده بودند اعلام کردند دیگر با وی کار نمی‌کنند. با این حال این فیلم توزیع کنندگان اروپایی خود را یافت و امسال در اروپا روی پرده می‌رود.
انتظار می‌رود کار فیلمبرداری فیلم جدید آلن تا ۲۳ آگوست (یکم شهریور) تمام شود.
جشنواره سن‌سباستین امسال از ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *