پاک کردن داده‌های ذخیره شده توسط وب‌سایت‌ها در آیفون


سایت بدون -دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS شرکت اپل محبوبیت بالایی در میان کاربران تلفن همراه هوشمند دارند، ولی یکی از مشکلات اصلی آیفون‌ها این است که حافظه داخلی آنها معمولا محدود است. با توجه به عدم امکان استفاده از کارت‌های حافظه توسط این دستگاه‌ها و این‌که هر به روزرسانی نرم‌افزاری برای این سیستم‌عامل، حجم بیشتری از حافظه داخلی را به خود اختصاص می‌دهد، این هفته یکی از راه‌های افزایش حافظه و از بین بردن بخشی از داده‌های غیرضروری را روی این دستگاه‌ها آموزش می‌دهیم. این اطلاعات مربوط به موارد ذخیره شده در مرورگر تلفن همراه شما هستند که توسط وب‌سایت‌های مختلف روی دستگاه قرار گرفته و پس از مدتی می‌توانند فضای نسبتا قابل توجهی را به خودشان اختصاص دهند. برای پاک کردن اطلاعات وب‌سایت‌ها، این مراحل را دنبال کنید:
  وارد بخش Setting شده و گزینه Apps را انتخاب کنید. در فهرست باز شده، گزینه Safari را بزنید تا به صفحه بعد انتقال پیدا کنید.
  به پایین صفحه بروید و گزینه Advanced را برگزینید.
  در صفحه باز شده، وارد بخش Website Data شوید.
  فهرستی از وب‌سایت‌هایی که در تلفن همراه شما داده‌هایی را ذخیره کرده‌اند نمایش داده می‌شود، برای مشاهده فهرست کامل روی گزینه Show all sites کلیک کنید.
  در پایین فهرست نیز گزینه Remove all website Data برای پاک کردن داده‌های همه وب‌سایت‌ها در نظر گرفته شده است. با این حال اگر می‌خواهید سایت‌های خاص را انتخاب کرده و تنها داده‌های مربوط به آنها را پاک کنید، روی نام وب‌سایت مد نظر رفته و آن را به چپ بکشید تا گزینه Delete برای شما نمایش داده شود. با کلیک کردن روی Delete، اطلاعات مربوط به همان وبسایت از روی دستگاه شما پاک خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *