پایان سریال «وایکینگ‌ها» در فصل ۶


سایت بدون -روز جمعه شبکه History اعلام کرد که سریال پرطرفدار و مهیج «وایکینگ‌ها» (Vikings) در فصل ششم به پایان خواهد رسید. در حالی ‌که بخش دوم فصل پنجم این سریال در حال پخش است، آخرین اپیزود از این فصل ۲۰ اپیزودی (در دو قسمت) در روز سی‌ام ژانویه منتشر خواهد شد. بدین ترتیب پایان این سریال در انتهای یک فصل دیگر رقم خورده و طرفداران رگنار لاثبروک و پسرانش دست‌کم یک فصل دیگر شاهد جدال‌های خونین ساکنین کاتگات خواهند بود. تیم تولید «وایکینگ‌ها» اخیرا مراحل ساخت فصل ششم و پایانی را آغاز کرده که انتظار می‌رود در اواخر ‌سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

بدین ترتیب می‌توان گفت که اپیزود پایانی فصل نهایی این سریال در اواسط‌ سال ۲۰۲۰ منتشر شود و بدین ترتیب دست‌کم یک‌ سال‌ونیم دیگر «وایکینگ‌ها» در بین ما حضور خواهند داشت. برای این‌که خبر بد را با خبر خوب جبران کنیم، شبکه History این خبر شیرین را داده که از پیش، مقدمات ساخت سریال‌های اسپین آف از این داستان را آغاز کرده است. بر اساس گزارشی که در مجله Deadline منتشر شده، این شبکه به همکاری خود با استودیو MGM Television که ساخت سریال «وایکینگ‌ها» را برعهده داشته و همچنین مایکل هیرست، خالق سریال، برای تشکیل تیمی مجرب و خلاق به منظور زنده نگه‌داشتن داستان سریال ادامه خواهد داد. کاملا منطقی است که مایکل هیرست نقش اصلی را در ساخت اسپین آف‌های سریال «وایکینگ‌ها» داشته باشد؛ زیرا وی خالق و مدیر تولید سریال بوده و تمامی اپیزودهای سریال که تاکنون ۶۵ مورد از آنها منتشر شده را نویسندگی کرده است. علاوه بر این، یکی از استودیوهای متعلق به MGM Television نیز در حال رایزنی برای تولید سریالی دیگر از هیرست با موضوع روم باستان است که مارتین اسکورسیزی نیز در ساخت آن مشارکت خواهد داشت. در حالی ‌که در این گزارش دلیلی برای پایان سریال «وایکینگ‌ها» در فصل ششم اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که این موضوع ربطی به کاهش بیننده یا کاهش محبوبیت سریال نداشته باشد.
این سریال تاریخی- جنگی که از داستان یک قهرمان و جنگجوی وایکینگ به نام رگنار لاثبروک (Ragnar Lothbrok) الهام گرفته شده در ابتدا به داستان ماجراجویی‌های این شخصیت با بازی تراویس می‌پردازد که در فصل چهارم به پایان رسید. از آن‌جا به بعد مخاطبان سریال شاهد درگیری‌ها و ماجراجویی‌های پسران رگنار بودند. زمانی که اولین فصل سریال «وایکینگ‌ها» در ‌سال ۲۰۱۳ منتشر شد، مخاطبان بسیاری پیدا کرد و به بهترین و پرمخاطب‌ترین سریال داستانی تاریخ شبکه History تبدیل شد. این سریال نخستین سریال داستانی بود که توسط شبکه منتشر می‌شود و همچنین نخستین سریالی است که تلویزیون MGM پس از ورشکستگی دستور ساخت آن را می‌داد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «کله اش بوی قرمه سبزی می دهد»

سایت بدون – درباره این ضرب المثل دو ریشه ذکر شده است در ریشه اول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *