پایان فرار زورگیران مسافرکش‌نما از قم تا تهران

سایت بدون – دو سارق زورگیر مسافرکش‌نما تحت تعقیب که از قم به تهران فرار کرده بودند در تعقیب و گریز پلیسی به دام افتادند. متهمان در پایتخت خرده‌فروشی مواد مخدر می‌کردند که در پارک جنگلی چیتگر دستگیر شدند. ساعت یک بامداد بیست‌ویکم دی ماه جاری کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران حین انجام ماموریت در محدوده ستارخان به راننده و سرنشین یک خودروی پ‍ژو ۴٠۵ مظنون شدند. وقتی شماره پلاک خودرو مورد بررسی قرار گرفت، مشخص شد خودرو  سرقتی است.

تعقیب و گریز پلیسی
کارآگاهان با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علایم هشداردهنده به راننده خودرو پژو ۴٠۵ دستور توقف دادند.  راننده خودرو  پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره‌آمیز به سمت بزرگراه شیخ فضل‌اله نوری جنوب متواری شد. خودروی سرقتی حین فرار برای مسدود کردن بزرگراه به یک خودروی تاکسی برخورد کرد که افسر اکیپ برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر چند تیر هوایی شلیک می‌کند. راننده خودروی متواری کماکان بدون توجه به هشدارهای پلیسی وارد بزرگراه «تهران-کرج» شد و با حرکات مارپیچ و مخاطره‌آمیز در بین خودروها باعث رعب و وحشت راننده‌ها شد. افسر اکیپ گشت انتظامی، برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر به خودروهای عبوری این بار لاستیک عقب خودروی متهمان را هدف گلوله قرار دادند. پس از طی کردن مسافتی راننده خودرو بار دیگر خلاف جهت وارد بزرگراه «تهران–کرج» شد. ترافیک زیادی در بزرگراه ایجاد شده بود که خودروی تحت تعقیب به ناچار متوقف شد.

دستگیری در پارک چیتگر
راننده و سرنشین خودروی تحت تعقیب به صورت پیاده متواری که با تلاش ماموران دو متهم در پارک چیتگر  دستگیر شدند. در بازرسی از داخل خودرو  ۹۳۰گرم تریاک،  ۶۰ گرم حشیش، ۱۰۲ گرم  شیره تریاک، ۱۰۱ گرم سوخته تریاک و نیز یک دستگاه کارتخوان سیار بانکی کشف شد. متهمان  در بازجویی‌ها اعتراف کردند که در تهران  خرده‌فروشی مواد مخدر می‌کنند.

زورگیری می‌کردیم
متهمان پس از انتقال به  مقر پلیس گفتند: «با خودروی سرقتی تحت پوشش خودروی مسافرکش، در استان قم مسافرکشی می‌کردیم. پس از طی مسافتی در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد از مسافران زورگیری و پس از پیاده کردن به سرعت از محل می‌گریختیم.»
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت:   «متهمان برای تکمیل تحقیقات پلیسی و تحمل کیفر جرائم ارتکابی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار خواهند گرفت.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *