پرسپولیس بدون سرلک و وحید امیری در سوپر جام

سایت بدون – سیامک نعمتی و میلاد سرلک ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار سوپرجام باشگاه‌های کشور مقابل فولادخوزستان را از دست دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز دوشنبه در دیدار سوپرجام در سیرجان به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

این در حالی است که امید عالیشاه کاپیتان مصدوم سرخپوشان در روزهای اخیر برنامه تمرینی خوبی را پشت سر گذاشته و به احتمال فراوان مشکلی برای همراهی تیم در این دیدار ندارد.

از طرفی، میلاد سرلک هافبک سرخپوشان که در اردوی تیم ملی مصدوم شد، به نظر می رسد که نتواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. سیامک نعمتی دیگر مصدوم تپرسپولیس است که در روزهای اخیر تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهد و در اختیار کادر پزشکی قرار دارد تا بدین ترتیب احتمال حضورش در این بازی کمرنگ شود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا تمام اعضای تیم در این سفر کنار تیم حضور داشته باشند تا همه بازیکنان بتوانند در صورت کسب جام در مراسم قهرمانی شرکت کنند.

از طرفی پرسپولیسی‌ها دنبال این هستند که احمد گوهری دروازه‌بان جدید این تیم بتواند در این دیدار تیم را همراهی کند و به همین خاطر دنبال صدور کارت بازی این بازیکن هستند.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه اعضای تیم پس از تمرین امروز، با پروازی چارتر به سیرجان می‌روند و آخرین تمرین تیم پیش از آن دیدار فردا در این شهر برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *