پرسپولیس هم در نیم فصل اول صدرنشین است هم در داشتن حاشیه ها/ آژیر قرمز

ـ



سایت بدون -پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد و ظاهراً باید همه چیز در این باشگاه و تیم خوب باشد. حالا اگر همه چیز حالت طبیعی‌اش را دنبال می‌کرد باشگاه اهداف نقل و انتقالاتی خود را برای حضوری قدرتمندانه در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و البته شروع لیگ قهرمانان آسیا پی می‌گرفت اما واقعیت این است که در باشگاه پرسپولیس مثل بیشتر سال‌های اخیر هیچ چیز طبیعی و نرمال نیست. این غیر طبیعی بودن هم در سطح مدیریتی باشگاه دیده می‌شود هم در خود تیم تا جایی که مشخص نیست در شروع تمرینات چه حاشیه‌هایی یقه قهرمان نیم فصل را بگیرد. همین حالا پرسپولیس درگیر مشکلات اعضای هیأت مدیره با هم و  مدیرعامل، اختالاف کالدرون با مدیریت باشگاه و مسأله لیست مازاد و نقل و انتقالات است که همه به گونه‌ای به هم گره خورده‌اند.
 
داستان لیست مازاد و ابهاماتش
پرسپولیس لیست مازادش را اعلام کرده و نکرده است! آخر هفته قبل توئیتر باشگاه اعلام کرد دو بازیکن در لیست مازاد هستند اما گفته می‌شود این لیست چهار نفره است و کالدرون دو نفر را نخواسته و دو نفر دیگر هم در فهرست انتظار هستند که اگر بازیکن جدیدی جذب شد
 آنها هم بروند.
درباره اسامی از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌های زیادی شده. می‌گویند دو نفر لیست قطعی آدام همتی و امیر روستایی هستند و دو تای لیست انتظار دو کاپیتان تیم یعنی حسین ماهینی و امید عالیشاه. در واقع اینطور به نظر می‌رسد که باشگاه تلاش کرده تا نام این دو بازیکن از لیست قطعی به لیست انتظار برگردد یا حداقل اینطور وانمود کرده تا شأن و اعتبار آنها که بازیکنان مهمی برای تیم بوده‌اند حفظ شود اما کالدرون روی آنها نظر ندارد.
به هر حال این لیست و نکات پشت پرده‌اش باعث شده در صدر حاشیه‌های این روزهای پرسپولیس قرار بگیرد تا جایی که پیش رفتن این داستان می‌تواند به ارتباط بین مدیریت باشگاه و سرمربی هم لطماتی وارد کند.

کالدرون جواب باشگاه را نمی‌دهد
بعد از آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مدیران باشگاه نامه‌ای برای کالدرون فرستادند که در این نامه بعد از تبریک سال نو مسائل مربوط به نقل و انتقالات و اردوی این تیم را با او درمیان گذاشتند اما گفته می‌شود مرد آرژانتینی حاضر نیست در کشورش با مدیریت باشگاه پرسپولیس ارتباط مستقیم داشته باشد. در این میان باشگاه پرسپولیس که برای جذب بازیکنان داخلی با چراغ قرمز باشگاه‌های آنها مواجه شده برای جذب بازیکنان خارجی نیز به نوعی بلاتکلیف است. تمام این رفتار‌های عجیب و غریب و خواسته‌‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن افشین پیروانی و برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس که ارتباطی به مسائل فنی ندارد از سوی کالدرون با کوچک‌ترین واکنشی از انصاری‌فرد در رسانه‌ها همراه نبوده است و او در تلاش است اختلافات موجود را در فضایی آرام و به دور از هیاهو حل کند.
 
هیچ خبری از پول نیست
در هفته‌ای که گذشت هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس چند بار تشکیل جلسه داد اما این جلسات خروجی روشنی نداشت یا حداقل اینکه نکته امیدبخشی از این جلسات رسانه‌ای نشد. این در حالی است که مشکلات مالی باشگاه حل نشده و اخبار مثبتی هم در این خصوص به گوش نمی‌رسد.
از هفته آینده تمرینات سرخپوشان آغاز می‌شود اما از وعده‌ای که به بشار رسن برای پرداخت مطالباتش داده شده خبری نیست.
مذاکرات باشگاه با ذوب‌آهن، پیکان و نفت آبادان برای جذب بازیکنانی نظیر اسماعیلی فر، آل کثیر و مغانلو بی‌ثمر بوده است. بازیکنانی که با تیم‌های خود قرارداد دارند و جذب آنها به این سهولت نیست.
از سویی هنوز تکلیف جذب بازیکن خارجی هم مشخص نیست. کالدرون اعلام کرده بود بازیکن خارجی نمی‌خواهد به جایش باشگاه پول بازیکنان را بدهد اما فعلاً نه از پول خبری هست که به بازیکنان داخلی داده شود نه پولی هست برای برطرف شدن مابقی مسائل.
در بین همه این مشکلات شکایت کیفری که شرکت ریحان فیلم از محمدحسن انصاری‌فرد کرده را هم باید اضافه کرد.
شرکتی که حق بلیت‌فروشی را در اختیار داشته و بابت این موضوع ۷ میلیارد به باشگاه داده شده اما اکنون بابت رعایت نشدن مفاد قرارداد مابین آنها و باشگاه از مدیرعامل فعلی پرسپولیس شکایت کرده است. این ۷ میلیارد تومان زمان مدیریت ایرج عرب بابت پرداختی به بازیکنان هزینه شده است.
 
 استعفای عرب،جلسه مخفیانه
ایرج عرب که به عنوان معاون باشگاه در دوران حمیدرضا گرشاسبی به پرسپولیس راه یافته بود و بعد از آن مدیریت باشگاه را در اختیار داشت به دنبال برخی اختلافات و البته مشغله کاری به دنبال استعفا از سمت خود است.
 عرب که بعد از برکناری حمیدرضا گرشاسبی به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان به عنوان سرپرست و بعد از آن مدیرعامل تیم انتخاب شد، در ابتدای فصل جای خود را به محمدحسن انصاریفر داده است و عضویت هیأت مدیره را در اختیار دارد. اکنون اما زمزمه‌هایی مبنی بر پایان کار او در این باشگاه و استعفایش به گوش می‌رسد.
عرب که علیرغم تلاش‌هایش برای موفقیت با پرسپولیس در نهایت هیچ گاه نتوانست پایگاه رسانه‌ای مناسبی برای دستیابی به محبوبیت نزد هواداران با توجه به جدایی برانکو ایوانکوویچ برای خود شکل دهد، اکنون طی حکمی از سوی وزارت ورزش سرپرستی فدراسیون دو و میدانی را تا زمان انتخاب رئیس و مجمع این فدراسیون در اختیار دارد و با توجه به فشارهای کاری و همچنین برخی دلخوری‌ها در باشگاه قصد دارد کار خود در این باشگاه را خاتمه دهد.
ماجرای استعفای عرب از حضورش در هیأت مدیره پرسپولیس در حالی به گوش می‌رسد که این خبر از سوی باشگاه تأیید نشده ضمن اینکه دیروز عکسی از جلسه رغبتی، نبی و عرب جایی بیرون از باشگاه منتشر شد که مشخص نیست مربوط به چه زمانی است اما اگر به تازگی اتفاق افتاده باشد می‌توان به این نتیجه رسید که یارکشی‌ها در هیأت مدیره پرسپولیس واقعیت دارد و در شرایطی که کالدرون با باشگاه شاخ به شاخ شده این مسأله می‌تواند خطرناک باشد.

مطلب پیشنهادی

دردسر تازه برای شرکت تسلا/خودرو سایبرتراک یک «تله مرگ» است!

 مالک سایبرتراک یک خطای بالقوه کشنده در مورد این خودرو را فاش کرده که باعث …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *