پسری که نمی خواست شاهد باشد، قاتل شد


سایت بدون – پسر جوان که حاضر نبود علیه طرفین یک درگیری در دادگاه شهادت دهد ناخواسته مرتکب قتلی شد که بزودی باید از خود در دادگاه کیفری دفاع کند.
۲۴ اردیبهشت سال ۹۸ درگیری خونینی در خیابان دخانیات به پلیس اعلام شد. مأموران بلافاصله راهی محل شده و دریافتند پسر جوانی با دو ضربه کارد مجروح و به بیمارستان منتقل شده است اما ساعتی بعد وی تسلیم مرگ شد و بازپرس جنایی تهران در جریان این جنایت قرار گرفت.
تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت خیابانی آغاز شده بود که هویت متهم پرونده به‌نام فرهاد شناسایی شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و فرهاد و سه همدستش را بازداشت کردند.
اعتراف به قتل ناخواسته
فرهاد در تحقیقات گفت: قصدم قتل نبود، فقط می‌خواستم مقتول بترسد و دست از سرم بردارد. چند روز قبل از این درگیری مرگبار، من در حال عبور از پارکی بودم که دیدم مقتول با گروهی درگیر شده است. اعضای گروه مقتول را بشدت مورد ضرب و جرح قرار دادند و آن روز من شاهد این درگیری بودم.
او ادامه داد: چند روز بعد مقتول به سراغم آمد و گفت می‌خواهد از کسانی که آن روز در پارک کتکش زده بودند شکایت کند و چون من شاهد ماجرا بودم از من خواست با او به دادگاه بروم و شهادت بدهم. اما من که می‌دانستم دخالت در این کار برایم دردسر می‌شود به او گفتم نمی‌توانم بیایم شهادت بدهم.
کینه خونین
متهم جوان ادامه داد: مقتول وقتی این ماجرا را شنید از من کینه به دل گرفت. روز حادثه با دوستانش به سراغم آمد و بار دیگر تهدیدم کرد که همراهش بروم و شهادت بدهم اما من قبول نکردم و سر همین موضوع با او درگیر شدم دوستانم هم وقتی درگیری را دیدند وارد ماجرا شدند. من فقط می‌خواستم کاری بکنم که مقتول بترسد و دست از سرم بردارد. برای همین با چاقویی که داشتم دو ضربه به سمتش پرتاب کردم اما چاقو به او اصابت کرد و کشته شد.
با اعتراف پسر جوان به جنایت او و سه متهم دیگر پرونده به بازسازی صحنه قتل پرداختند. باتوجه به درخواست اولیای دم برای قصاص فرهاد، اعترافات او به جنایت، اظهارات شاهدان و مدارک موجود در پرونده، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران برای پسر جوان به اتهام‌ مباشرت در قتل عمد کیفرخواست

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *