«پس از برخورد جسم سخت به سر» به صحنه می‌رود

«پس از برخورد جسم سخت به سر» با اجرایی متفاوت روی صحنه می‌رود.
سایت بدون -سجاد داغستانی نویسنده و کارگردان نمایش «پس از برخورد جسم سخت به سر» از اجرای مجدد این نمایش با شیوه‌ اجرایی متفاوت نسبت به اجرای قبل خبر داد.
سجاد داغستانی با اشاره به این موضوع که اجرای مجدد این نمایش آغازی است بر پروسه تولید آثار تجربی من، بر این موضوع تاکید کرد که ساختن، خراب کردن و دوباره ساختن در روند خلقِ این آثار برای ما از همه چیز مهم‌تر بوده و خواهد بود.
در همین راستا در این اثر که با اضافه شدن ویدئو آرت به آن و ارائه همزمان آن با مونولوگ ها به یک چیدمان و اجرای چند رسانه ای تبدیل شده است بازیگران در هر اجرا تغییر خواهند کرد که دلیل آن نزدیک شدن بیشتر به مخاطب و همزاد پنداری تماشاچی ها با بازیگران است. بازیگرانی که وظیفه ارائه حرف های همان تماشاچیان را بر عهده دارند و هیچ تفاوتی با مخاطبان خود ندارند.
در نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر شیوا بوعلی، ماه منیر بیطاری، فاطمه حسین زاده، فائزه حمیدی، عارفه درستکار، معصومه دهقان، یگانه رفتاری، پریسا روزبهانی، غزل صادق الوعد، نیلوفر کرمی، سارینا لواسانی، پریسا محمد زاده، فرنوش مرواری، لیلا مقصودی، هژیر سام احمدی، ایمان بابایی، شهاب حیدری، نیما سپهرار، بهنام شاملو، محمد شعبانپور، میلاد صفوی، مهرداد طهماسبی، رضا قائدی فر، مرتضی قنبری،صابر گل محمدی، آروین محتشمی، مجید وهابی و علیرضا نجفی به عنوان بازیگر حضور خواهد داشت.
این نمایش از ۶ مرداد تا ٨ شهریور در سالن شماره ١ تماشاخانه آژمان روی صحنه می رود و بلیط فروشی آن در سایت تیوال انجام می شود. مشاوررسانه ای نمایش علیرضا صفری است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *