پشت پرده استعفای علی خطیر از استقلال چه بود؟



سایت بدون – استعفای ناگهانی علی خطیر از معاونت ورزشی باشگاه استقلال را برخی جریان‌های رسانه‌ای ناشی از اختلاف‌های گذشته میان او و دیگر مسوولان باشگاه می‌دانند که البته این گمانه‌زنی بی‌ارتباط با اتفاقات روزهای اخیر بخصوص در ماجرای جذب چند بازیکن جوان نیست.
علی خطیر که در به سرانجام رساندن پروژه سخت پروپژیچ زحمات زیادی برای باشگاه استقلال کشید و شخصا راهی زوریخ شده بود تا این مساله پیچیده را حل کند، در جریان برخی توافق‌های اخیر با بازیکنان جوان قرار نگرفته که این موضوع باعث ناراحتی عضو فعال باشگاه استقلال شده است. خطیر ظهر دیروز وقتی به باشگاه استقلال رفت متوجه شد مسوولان در حال عقد قرارداد با عارف غلامی هستند. پیش از این ماجرا با چند بازیکن جوان نیز توافق‌هایی انجام شده که خطیر از هیچ‌یک از این مذاکرات خبری نداشته و در واقع دیگر مسوولان بدون اینکه او را در جریان مذاکرات قرار دهند شخصا زمینه جذب چند بازیکن را فراهم کرده‌اند. این اتفاقات در حالی رخ داده که خطیر بر اساس احکامی که پیش‌تر از مدیرعامل باشگاه استقلال گرفته بود، باید شخصا با بازیکنان مورد نظر مذاکره می‌کرد.
از طرفی شنیده می‌شود روند مذاکرات با برخی بازیکنان از کانال درستی پیش نرفته است که شاید اگر علی خطیر همچنان به‌عنوان مسوول اول مذاکرات کار را پیگیری می‌کرد، اتفاقات دیگری رخ می‌داد. ماجرا این است که مدیر برنامه‌های علی کریمی مدیریت برنامه‌های عارف غلامی را هم بر عهده دارد. این شخص در مذاکراتی که برای بازگشت علی کریمی به باشگاه استقلال داشته مسوولان را مجبور کرده علاوه بر بازگرداندن علی کریمی، زمینه جذب عارف غلامی را هم فراهم کنند که این مساله با مخالفت برخی اعضای باشگاه از جمله همین علی خطیر روبه‌رو شده است. در واقع یک نوع گروکشی نرم در حال انجام است تا آن مدیر برنامه بتواند هم از کنار علی کریمی به سودی برسد و هم از کنار حضور عارف غلامی که برخی مسوولان باشگاه استقلال ظاهرا توجهی به این موضوع ندارند و می‌‌خواهند بازیکنی را به خدمت بگیرند که فصل پیش فقط در ۸بازی برای فوتبال حضور داشت و یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این باشگاه نیز محسوب می‌شد. غلامی در فصولی که برای ذوب‌آهن و سپاهان نیز بازی کرد یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این دو باشگاه بود و هیچ‌گاه نتوانست به‌عنوان یک بازیکن جوان در ترکیب این دو تیم بدرخشد. حالا غلامی قصد دارد به‌زور مدیر برنامه‌های مشترکش با علی کریمی به استقلال بیاید که این موضوع نیز یکی از موارد اختلاف علی خطیر با برخی تصمیم‌گیران است. تکمله: ناگفته نماند که برخی جریان‌های خبری نیز از احتمال جدایی خطیر بعد از پایان نقل‌وانتقالات خبر داده بودند. این گمانه‌زنی‌ها حالا با استعفای خطیر رنگ واقعیت به خود گرفته است. انگار اختلاف‌ها به گذشته‌ها برمی‌گردد و شاید هم از سوی برخی مسوولان بالاتر فشارهایی برای برکناری این مسوول وجود داشته. آیا فتحی با این استعفا موافقت می‌کند؟ باید منتظر فتحی بود. او حالا کانون توجه است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *