پولدارترین بازیکنان و مربیان فوتبال جهان چه کسانی هستند؟

براساس جزئیات منتشر شده توسط روزنامه اکیپ فرانسه لیونل مسی ، کریستیانو رونالدو و نیمار همچنان سه بازیکن پردرآمد جهان هستند

با توجه به جزئیات منتشر شده توسط روزنامه اکیپ لیونل مسی ، مهاجم بارسلونا همچنان بالاترین میزان در آمد را در میان فوتبالیست های جهان وحتی بیشتر از کریستیانو رونالدو یوونتوس دارد.

طبق اعلام روزنامه فرانسوی ، مسی ۳۲ ساله ماهانه ۸٫۳ میلیون یورو ناخالص دارد ، در خالی که رونالدو در باشگاه یوونتوس ۴٫۵ میلیون یورو دریافت می کند

هر دوی این بازیکن ها از نیمار ستاره PSG پیشی می گیرند که با دریافت حقوق بیش از ۳ میلیون یورو در ماه پردرآمدترین بازیکن در فرانسه است ، که این خیلی بیشتر از هم تیمی اش ، کیلیان امباپه است که کمتر از ۲ میلیون یورو درآمد دارد.

پشت سر مسی ، رونالدو و نیمار دو بازیکن بارسا هستند: آنتوان گریزمان فرانسوی و لوئیس سوارز اروگوئه ای که هر دو در ماه کمتر از ۳ میلیون یورو درآمد دارند. بعد از آن ها هم دوبازیکن رئال مادرید یعنی گرت بیل و ادن هازارد با درآد۲٫۵ میلیون یورو قرار دارند.

همچنین در این لیست مشخص شده است که دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد ، دیوید دخیا با دریافت ۱٫۷۶ میلیون یورو در ماه بیشترین در آمد را در لیگ برتر انگلستان دارد

در آلمان ، دو بازیکن بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی و فیلیپه کوتینیو هر ماه ۱٫۶۶ میلیون یورو دریافت می کنند و عنوان پردرآمدترین در بوندس لیگا بدست می آورند.

هم تیمی های یوونتوس رونالدو یعنی گونزالو هیگوآن و پائولو دیبالا که به ترتیب ۱٫۰۹ و ۱٫۰۶ میلیون یورو در ماه درآمد کسب می کنند ، در پشت ستاره پرتغالی قرار دارند تا سه نفر از لیست های ثروتمند ترین بازیکنان سری آ باشند.

مربیان پردرآمد

دیگو سیمئونه از اتلتیکو مادرید با ۳٫۶ میلیون یورو ناخالص جایگاه خود را به عنوان پردرآمدترین مربی حفظ کرده است ، و این فاصله ای قابل توجه از رده دوم لیست یعنی پپ گواردیولا دارد که ۱٫۹۴ میلیون یورو در منچسترسیتی به دست می آوردند.

پشت سر گواردیولا دو رقیب او در لیگ برتر هستند – یورگن کلوپ از لیورپول و ژوزه مورینیو اط تاتنهام ، که هر دو ۱٫۴۶ میلیون یورو درآمد دارند.

سرمربی رئال مادرید ، زین الدین زیدان با ۱٫۴ میلیون یورو در رده پنجم قرار دارد و اندکی از آنتونیو کونته اینتر ، با ۱٫۳۸ میلیون یورو بیشتر می گیرد. در همین حال ، مربی جدید بارسلونا ، ستین در لیست حقوق و دستمزد ماهیانه ۵۰۰۰۰۰ یورو در ماه قرار دارد.

منبع:as

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *