پیام زن گربه ای سابق به زن گربه ای جدید چه بود؟

هال بری برای بازیگر جدید نقش زن گربه ای در فیلم «بتمن» آرزوی موفقیت کرد. پیامی که نشانه تأیید زن گربه ای جدید از سوی زن گربه ای سابق تلقی می شود.

سایت بدون – هال بری بازیگر برنده جوایز اسکار، امی و گلدن گلوب سال ۲۰۰۴ در فیلم «زن گربه ای»  Catwoman ساخته بازی کرد که بر اساس کاراکتری در فیلم «بازگشت بتمن» Batman Returns به کارگردانی تیم برتون در سال ۱۹۹۲ خلق شده بود. او حالا در توئیتر برای زوئی کراویتز خواننده و مدل ۳۱ ساله آمریکایی، بازیگر جدید این نقش در فیلم تازه «بتمن» The Batman آرزوی موفقیت کرده است.

هال بری عصر پنجشنبه گذشته این طور توئیت کرد: «تبریک از جان و دل به تو برای تصاحب نقش برازنده زن گربه ای؛ به خانواده خوش آمدی و کاراکتر ملکه را درخشان نگه دار!».

زن گربه ای در فیلم برتون کاراکتری بود که بعد از اطلاع از جزییات پنهان محصول شرکتی که در آنجا کار می‌کند، به دستور همسر رئیس شرکت به قتل می رسد، اما یک گربه‌ او را نجات می‌دهد و به زندگی بازمی‌گرداند. زن پس از این اتفاق درمی یابد در زیست تازه خود، توانایی راه رفتن مانند گربه‌ها و فرار از باران و … را پیدا کرده و در نهایت تصمیم می‌گیرد انتقام خود را از قاتلش بگیرد که در این بین درگیر رابطه‌ای با پلیسی جوان نیز می‌شود.

البته جزئیات مربوط به نقش تازه زوئی کراویتز در «بتمن» جدید به کارگردانی مت ریوز هنوز مخفی است، اما در کمیک ها ، زن گربه ای نام مستعار سلینا کایل، یک سارق گربه مانند است که بین قهرمان داستان یعنی بتمن و جنایتکار قصه قرار می گیرد و از بخش شرقی گاتهام محافظت می کند.

اخیراً با منتفی شدن بازی جونا هیل که احتمال می رفت یکی از دو نقش شرور ادوارد نیگما یا همان کاراکتر ریدلر و یا نقش اسوالد کابلپات یا همان پنگوئن را در «بتمن» بازی کند، نام ست روگن به عنوان گزینه جدید مطرح شده است. هرچند هنوز مذاکرات رسمی با این بازیگر آغاز نشده.

فیلمی که رابرت پتینسون قرار است در آن نقش بتمن را بازی کند؛ نقشی که بعد از کنار رفتن بن افلک به او رسید.

ژوئن سال ۲۰۲۱ از سوی برادران وارنر برای اکران این درام اکشن علمی تخیلی و جنایی تعیین شده است. فیلمی که ریوز آنرا روایتی بسیار شخصی درباره شوالیه تاریکی توصیف کرده است.

جفری رایت دیگر بازیگری است که حضور او در نقش کمیسر گوردون قطعی شده و زوئی کراویتز هم نقش زن گربه ای را دارد.

طبق برنامه ریزیها فیلم ماه ژانویه در واتفورد انگلستان کلید می خورد

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *