پیرمرد را کشتم تا مشتریانم کم نشوند!


مرد میانسال که مشتریانش را به‌خاطر حضور پیرمردی در کافه‌رستورانش از دست می‌داد، پیرمرد را به قتل رساند و جسدش را در دره رها کرد.
سایت بدون – جسد این پیرمرد ظهر دوازدهم آبان امسال در عمق دره‌ای در اطراف روستای وردیج‌داریش در کن تهران توسط کشاورزی پیدا شد. تحقیق از خانواده پیرمرد نشان می‌داد او همیشه هفت کیلومتری از روستا تا وردآورد که خانه فرزندانش بوده را پیاده می‌رفته و آن روز هم قرار بوده به خانه فرزندانش برود. او آخرین‌بار در کافه‌رستورانی در حوالی روستا دیده شده بود.
سه مرد که در کافه‌رستوران بودند، بازداشت شده و پس از گذشت نزدیک به یک‌ماه لب به اعتراف گشوده و ادعا کردند دو برادر، صاحب این کافه‌رستوران بودند که یکی از آنها پیرمرد را کشت.
مظنون ۵۲ساله بازداشت شد و دیروز در تحقیقات گفت: با برادرم کافه‌رستوران را از ۲۰ سال پیش راه‌اندازی کردیم. مقتول را از ۱۵ سال قبل می‌شناختم. شرایط کاری‌مان به‌خاطر شیوع کرونا خراب شده و زیاد مشتری نداشتیم. پیرمرد شلخته بود و به ظاهرش نمی‌رسید و باعث می‌شد مشتریان محل را ترک کنند و ضرر مالی داشته باشیم. بارها به او گفتم با این وضع به کافه نیا که قبول نمی‌کرد. روز قتل به کافه آمد و وقتی خواستیم آنجا را ترک کند، شروع به فحاشی کرد. شاگردم او را به سمت دره برد. من هم دنبالش رفتم و با برداشتن تکه‌سنگی، ضربه‌ای به سرش زدم که باعث مرگ پیرمرد شد. جسد را همان‌جا رها کردیم. در این مدت عذاب وجدان داشتم اما می‌ترسیدم تسلیم شوم.
با اعتراف متهم به این جنایت، بازپرس جنایی برای او قرار قانونی صادر کرد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *