پیشنهادهایى متفاوت براى هدیه در سال نو/عیدی فقط پول نیست


سایت بدون -حالا بسیارى از خانواده هابه فکر این هستند که به کودکان عیدى چه بدهند. معمولا سا لهاست دادن پول به عنوان عیدى باب شده و معمولا افراد بزر گتر خانواد هها ترجیح می دهند به عنوان عیدى به کودکان و اعضاى خانواده پول هدیه بدهند،ا ما پول به راحتى خرج می شود و دیگر خاطره اى از آن عیدى براى آنها باقى نمى ماند. به شما توصیه می کنیم ا گرامسال هم می خواهید عیدى دهید، چیز متفاوتى را انتخاب کنید و متفاوت از سا لهاى گذشته عمل کنید تا براى کودکان جذاب باشد.ا گر می خواهید هدیه مناسبى به عنوان عیدى به کودکان بدهید، باید بدانید پول اصلا گزینه مناسبى نیست و آنها را خیلى زود وارد دنیاى مادیات می کند.

اسباب بازى: امسال اگر قصد عیدى دادن به کودکان را دارید، توصیه جالبى برایتان داریم. کودکان بازى کردن را بسیار دوست دارند و با اسباب بازى ها هم خیلى راحت ارتباط برقرار می کنند. اگر می خواهید هم کودک را سرگرم و هم خلاقیت را در آنها بیدار کنید،

خرید اسباب بازى برای آنها بهترین گزینها ست. حتما لازم نیست سراغ اسباب باز ىهاى گران قیمت بروید.گاهى یک عروسک، ماشین ساده یا هر اسباب بازى ارزان قیمت هم می تواند کودک رااز ته دل خوشحال کند.ا سباب بازى ها را طبق جنسیت کودکان ا نتخاب کنید.

کارت تبریک: کارت هاى تبریک از سا لها پیش براى تبریک گفتن به عزیزان مورد استفاده قرار می گرفت.ا زا ین کار تهاى زیبا حتى براى تبریک عید به عزیزانى که در مسافرت هستند هم ا ستفاده مى شود. شما می توانید با ا نتخاب کارتى زیبا و نوشتن متنى دلنشین داخل آن،ب هترین عیدى را به آنها که دوستشان دارید، بدهید.ا گر می خواهید هزینه زیادى هم نکنید، دست به کار شوید و کمى خلاقیت به خرج دهید و خودتان کارت تبریک طراحى کنید.ا ین گونه یک هدیه خاص داده اید.

کتاب مناسب سن کودک: معمولا افراد خاصى هستند که کتاب را به عنوان هدیه دوست دارند.ا ما سعى کنید از همان ابتدا، کودکان را ترغیب به کتاب خواندن کنید. براى ا ین کار بهترا ست کتابى مناسب با سن کودک به آنها عیدى دهید تا هم به آنها عیدى داده و هم فرهنگ کتابخوانى را به آنها یادآور شده باشید.

ابزارهاى بازى: علاوه براسباب بازى که عیدى مناسبى براى کودکان به حساب مى آید،ا بزارهاى بازى مانند خمیرهاى بازى، قل مموى نقاشى،رنگ هاى نقاشى و رنگ هاى انگشتى، دفتر و مداد رنگى براى نقاشى، آبرنگ و گواش، مدادشمعى یا ماژیک همگى جزو ابزارهایى است که کودکان علاقه زیادى به آنها دارند و بسیار سرگرم می شوند.این وسایل علاوه بر سرگرمى، خلاقیت کودک را خیلى خوب شکوفا می کند.

تخم مرغ رنگى: یکى از هدیه هاى جذابى که از قدیم مرسوم بوده، تخم مر غهاى رنگى بوده که افراد بزرگ خانواده براى سفره هفت سین تهیه می کردند.در قدیم،ا غلباز رن گهاى طبیعى مانند رنگ پوست پیاز، رنگ زعفران و پوست گردو استفاده می کردند که  بى خطر هم بود.اما ا مروزه اغلب از گواش، آبرنگ ورنگهاى براق براى رنگ آمیزى تخم مرغها استفاده می کنند و کودکان هم علاقه زیادى به آنها دارند.همین هدیه کوچک براى آنها بسیار جذاب خواهد بود.

لباس و پوشاک: لباس، روسرى و شلوار جزو مواردى است که برخى افراد به عنوان هدیه انتخاب می کنند.ا لبته توصیه می کنیم تنها زمانى این قبیل موارد را براى عیدى انتخاب کنید که اندازه کودک را به خوبى بدانید تا لباسى که می خرید، کوچک یا

بزر گتر از او نشود.

پیکسل هاى تزئینى: پیکسلها جزو هدیه هاى کوچک و جذابى است که کودکان و نوجوانان علاقه  زیادى به آنها دا رد واز آن می توانند روى کیف یالباس  خود استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *