پیش‌بینی مارکا از ترکیب رئال مادرید در فصل آینده /تیم جدید زیدان را بشناسید


سایت بدون -از زمانی که زیدان به رئال مادرید برگشت و ماموریت نجات تیم را به عهده گرفت، در تمام نشست‌های خبری از تمایلش به تغییرات اساسی در تیم گفته. او در ذهنش رئال مادرید جدیدی ترسیم کرده که با بازیکنان جدیدی تکمیل خواهد شد و با تیمی که در پنج سال توانست چهار بار قهرمان اروپا شود، تفاوت اساسی خواهد داشت. او در آخرین نشست خبری‌اش تاکید کرد که تغییرات تنها در نام‌ها نخواهد بود و او چیدمان تیمش را هم تغییر می‌دهد.
 
عبور از خط حمله سه نفره
در دوره اول مربیگری زیدان خط حمله سه نفره رئال به BBC شهرت پیدا کرد. از آن سه نفر رونالدو جدا شده و بیل هم در آستانه رفتن است. کارآیی این مثلث آنچلوتی را هم متقاعد کرده بود که تیمش را با آرایش ۳-۳-۴ به زمین بفرستد. این سیستمی بود که زیدان هم در شروع کارش انتخاب کرد. بدون ستاره پرتغالی، زیدان می‌داند که نیازی نیست روی این سبک اصرار کند. خط میانی هم شامل تغییرات شده و مشخص نیست که اعضای مثلث کروس – مودریچ – کاسمیرو پس از نمایش پرنوسان این فصل جایگاه تثبیت‌شده‌ای داشته باشند.
 
سیستم جدید بر اساس پوگبا، آزار و یوویچ
رئال تا به حال انتقال میلیتائو و رودریگو را برای فصل آینده قطعی کرده. علاوه بر این دو برزیلی، باشگاه در تلاش است انتقال ادن آزار را هم برای تقویت خط حمله نهایی کند. یوویچ، مهاجم صرب آینتراخت فرانکفورت دیگر گزینه باشگاه برای تقویت خط حمله است و به زیدان اجازه می‌دهد تیمش را با خط حمله دو نفره به زمین بفرستد. مهاجم دوم بنزما است که در این فصل بهترین گلزن رئال بوده.
آمدن پوگبا هم می‌تواند سبک بازی رئال را دگرگون کند. هافبک فرانسوی هم توانایی بازی به‌عنوان هافبک دفاعی را دارد و هم می‌تواند نقش تهاجمی‌تری به عهده بگیرد. با اضافه شدن پوگبا، مثلث خط حمله رئال قطعا تغییر خواهد کرد.
 
سرعت بازی بیشتر با خریدهای جدید
یکی از ضعف‌های بزرگ رئال در این فصل سرعت پایین بازی و قابل پیش‌بینی بودن حملات تیم است. با بهبودی وینیسیوس، اضافه شدن رودریگو و احتمالا آزار، زیدان می‌خواهد بازی در عرض کمتر و سرعت حملات بیشتر شود. زیدان می‌خواهد رئال در فصل آینده زهردارتر و جنگنده‌تر باشد.
 
امکان تنوع تاکتیکی
با بازیکنانی که می‌مانند و آنها که اضافه می‌شوند، زیدان مجموعه‌ای در اختیار خواهد داشت که می‌تواند چیدمان‌های مختلفی را با آن به زمین بفرستد. احتمال اینکه رئال همچنان به آرایش ۳-۳-۴ وفادار بماند زیاد است، ولی با اضافه شدن بازیکنانی مثل آزار و پوگبا که خلاقیت بالایی دارند، رئال می‌تواند خط میانی ۴ و ۵ نفره را هم امتحان کند.

منبع:مارکا

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «هلو برو تو گلو»

سایت بدون – دو نفر رفیق بودند یکی از یکی تنبل تر در مسیری داشتند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *