چرا استقلالی‌ها فرودگاه را ترک کردند؟

چرا استقلالی‌ها فرودگاه را ترک کردند؟

مدیرعامل استقلال توضیحاتی را درباره اینکه چرا آبی‌ها به عسلویه پرواز نکردند ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط مجموعه این تیم به دلیل شیوع کرونا و ترک فرودگاه توسط آبی‌های پایتخت گفت: در راستای بازی با پارس جنوبی جم باید بگویم که از سوی باشگاه استقلال همه گونه تمهیداتی صورت گرفت؛ از جمله پرواز اختصاصی به صورت رفت و برگشت از طریق ایرلاین وارش و همکاری مدیریت این ایرلاین، قرار گرفت. با توجه به تست اخیر کرونا از تیم‌مان، مشخص شد که تعداد زیادی از اعضای تیم و کادر ما دچار بیماری کرونا شده‌اند. ما تلاش کردیم تا پرواز خود را با دو ساعت تاخیر یعنی در ساعت ۱۸ انجام دهیم تا بتوانیم با حساسیت بیشتری تست‌های گرفته شده را بررسی کنیم. این موضوع از طریق بیمارستان مسیح دانشوری و آقای دکتر ناجی پیگیری شد. 

او افزود: از دو روز قبل هم نفرات ما به این روستا اعزام و مشغول سم‌پاشی و ضدعفونی کردن محل اسکان تیم شدند. همه تمهیدات را انجام دادیم. در تاریخ یکم تیر نامه‌ای را خطاب به آقای دکتر خلیلیان رئیس محترم فدراسیون پزشکی ورزشی نوشتیم که در آن اشاره کردیم با توجه به شرایط قرمز استان خوزستان و به ویژه شهر اهواز، اگر امکان دارد نسبت به تغییر شهر بازی یا تعویق آن، اقداماتی صورت گیرد.

باید اشاره‌ای به مصوبه شورای تامین شهرستان جم کنم که به دلیل شرایط قرمز این شهرستان، حتی اجازه اسکان در هتل جم را به تیم ما نداد و ما مجبور شدیم در روستایی که ۴۰ کیلومتر با جم فاصله داشت، مکان اسکان تیم را فراهم کنیم.

در واقع حدود دو هفته قبل از بازی با فولاد این نامه را زدیم. مجددا نامه‌ای را در همین تاریخ با شماره ۹۹/۵۲۳ به آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران زدیم که اگر امکانش وجود دارد، مکان بازی عوض شود یا بازی به تعویق بیفتد که متاسفانه جوابی نگرفتیم و با وجود همه این موارد، مجبور شدیم تیم را به خوزستان اعزام کنیم؛ جایی که منطقه قرمز اعلام شده بود.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: ما باید به این نتیجه برسیم که جان انسان‌ها بسیار ارزش دارد. باید برای سلامتی انسان‌ها تلاش کنیم. حدود یک ماه پیش مکاتبه‌ای با فدراسیون پزشکی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال داشتیم و اعلام کردیم برگزاری رقابت‌ها می‌تواند خطرناک باشد. الان متاسفم که تعدادی از بهترین‌های ما دچار بیماری کرونا شده‌اند و ما امروز جلوی اعزام تیم را گرفتیم و مجددا برای فردا (یکشنبه) صبح بلیت پرواز گرفتیم که اگر لازم شد فردا تیم اعزام شود. ما منتظر نتیجه قطعی تست‌ها هستیم که تا یکی دو ساعت آینده به دست ما می‌رسد.

سعادتمند در پایان صحبت‌هایش با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: چرا باید جان بازیکنان ما در این شرایط به خطر بیفتد؟ چرا جایی که طبق مصوبه شورای تامین وضعیت قرمز دارد، باید ما در آن‌جا بازی کنیم؟

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *