چلسی می خواهد ۱۰ بازیکن خود را بفروشد/ انقلاب لمپارد

سایت بدون – فرانک لمپارد قصد دارد دست به خانه‌تکانی در چلسی بزند. او آمادگی فروش ۱۰ بازیکن را دارد که چهار نفرشان مدافع خواهند بود. همچنین ویلیان هم به احتمال زیاد به آرسنال خواهد پیوست.
هافبک اسطوره‌ای چلسی می‌خواهد دفاع تیمش را متحول کند. تیم او با ۵۴ گل خورده، بدترین خط دفاعی را در میان تیم‌های نیمه بالای جدول لیگ برتر داشت. آنها در لیگ برتر چهارم شدند و در فینال جام حذفی به آرسنال باختند.
این تیم غرب لندنی قصد فروش کرت زوما، آندریاس کریستنسن، امرسون پالمیری و مارکوس آلونسو را دارد. انگولو کانته هم احتمالاً از این تیم جدا خواهد شد.
زومای ۲۵ساله و کریستنسن ۲۴ساله به عنوان پدیده‌های خط دفاعی شناخته می‌شدند اما پیشرفت خاصی نکرده‌اند. آلونسو و پالمیری هم خریدهای آنتونیو کونته بوده‌اند و در سطحی که لمپارد انتظار دارد، نیستند.
هم لمپارد و هم مائوریتزیو ساری در به‌کارگیری کانته در سیستم تیمشان ناموفق بودند و ممکن است این بازیکن فرانسوی فروخته شود تا از درآمد حاصل از فروش او، نقاط ضعف چلسی تقویت شود.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی قرض داده خواهد شد، چرا که بعید است در صورت فروش او، بخش زیادی از ۷۱ میلیون پوندی که برای خریدش صرف شد، برگردد. این بازیکن اسپانیایی فصل فاجعه‌باری را پشت سر گذاشت و به همین دلیل بود که در بازی فینال جام حذفی در ویمبلی، لمپارد ویلی کابایرو را به او ترجیح داد.
تیموئه باکایوکو و راس بارکلی هم فروشی خواهند بود. میچی باتشوایی هم در تیم لمپارد جایی نخواهد داشت. لمپارد یک سال پیش فرصت آن را نداشت که تیمش را متحول کند، چرا که زمانی به این تیم آمد که آنها از خرید بازیکن محروم بودند. چلسی سپس در ژانویه عملکردی ناامیدکننده در بازار داشت. با این حال آنها توانسته‌اند در تابستان جاری خریدهای بسیار خوبی داشته باشند و تیمو ورنر را با ۵۳ میلیون پوند و حکیم زیاش را با ۳۸ میلیون پوند خریده‌اند.
با حضور این مهاجمان، اوضاع ویلیان کمی مبهم است. این بال برزیلی با پیشنهاد تمدید قراردادش به مدت دو سال روبه‌رو بوده اما آن را رد کرده است و می‌خواهد قراردادش سه‌ساله باشد اما چلسی به بازیکنانی که در سن او هستند، حاضر نیست قراردادهای سه‌ساله ارائه کند. آرسنال و تاتنهام به دنبال جذب او هستند، هرچند که بخت آرسنال برای انتقال این بازیکن بسیار بیشتر است. آرسنالی‌ها مطمئن هستند که می‌توانند این بازیکن را جذب کنند.
ویلیان ۳۱ساله که در اواخر فصل برای چلسی درخشید، در تابستان پیش رو بازیکن آزاد خواهد بود و حاضر نشده قراردادش با چلسی را تمدید کند. آرسنال از سوی دیگر حاضر است به ویلیان پیشنهاد قراردادی سه‌ساله بدهد و فرانس فوتبال نوشته که آنها با این بازیکن در آستانه توافق
هستند.
یک منبع به فرانس فوتبال گفته که مذاکرات بین دو طرف تا جای خوبی پیش رفته است و ممکن است حتی در روزهای آینده، خبر انتقال او از چلسی به آرسنال منتشر شود.
ویلیان در پنج بازی در اواخر ژوئن و اوایل جولای چهار گل زد و سه گل ساخت اما به دلیل مصدومیت نتوانست در فینال جام حذفی برابر آرسنال بازی کند. هنگامی که از لمپارد درباره آینده او سؤال شد، او گفت: «این تصمیمی است که خود او می‌گیرد. من جوابی ندارم. می‌دانم که در باشگاه اوضاع چطور است. من رابطه‌ای عالی با ویلیان دارم اما نمی‌دانم که تصمیم او چیست. اگر همانطور که خودش گفته تصمیم او در روزهای آینده مشخص شود، برای من در هر صورت خوب خواهد بود، چه او برود و چه بماند. البته من از ویلیان خیلی راضی‌ام. او در این فصل عالی کار کرده و با سختکوشی فراوانی بازی کرده است اما همه چیز به خودش برمی‌گردد و من به تصمیم او احترام می‌گذارم. او خدمات بسیاری را برای چلسی انجام داده است. اگر او بخواهد برود، ما هم باید به راه خود ادامه دهیم و باید به فکر تیم باشیم.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *